Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1980 r.
Wołomin
1498 cm3
85 KM
0.00 s
4-cylindrowy,rzędowy chłodzony cieczą, umieszczony poprzecznie przed osią tylną napędzający koła tylne. tzw centralnie umieszczony, niezła jazda zwłaszcza jak jest ślisko.
Klasyczne dla aut sportowych tamtych czasów. Dla mnie duży plus wszystko pod ręką i mające swój styl.Deska czytelna podświetlana dwustopniowo.Siedzenia sportowe dobrze trzymające, obite skuropodobnym materiałem.Jedyny minus jak dla mnie to zbyt mało miejsca na głośniki, a raczej jego brak. Ale mam pewne pomysły i w najbliższym czasie może to sie zmieni.
Zawieszenie przednie: wachacze poprzeczne, zwrotnice kolumnowe typu Mc Pherson,skośne drążki reakcyjne. Zawieszenie tylne: wachacze trójkątne o szerokim rozstawie ramion, wysokie kolumny amortyzatorów teleskopowych z zamocowanymi w górnej części sprężynami spiralnymi. Ogólnie twarde i bardzo niskie!!!
Radio PIONEER i jak narazie marne głośniki.W pszyszłości nowsza jednostka sterująca może z DVD i napewno głośniki dużo lepsze i jak da rade więcej :-).
Był na Słowacji i nic, w górach i nic, a gdy jechałem z narzeczoną do przyszłych teściów na pierwszą wizytę odmówił w połowie drogi posłuszeństwa! Oczywiście po krótkiej rozmowie kilku pieszczotach i osuszeniu przewodów, które miały przebicie ruszyliśmy w dalszą droge. Dalej już się nie bał, został ciepło przyjęty przez przyszłych teściów, a zwłaszcza teścia który co i raz prezentuje mu jakieś części zamienne.Od tamtej pory jeździ chętnie, a nawet tęskni jak ich dłużej nie widzi.Chyba go tam lubią i on też ich polubił :-).
SAME PLUSY!!!!!!!
Trzecie miejsce na najładniejszego X-a na tegorocznym zlocie w Kielcach.
Tym, aby mimo trudności i problemów pozostał w rodzinie i był zawsze pierwszy.