Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
Warszawa
1300 cm3
68 KM
106 Nm
13.50 s
Samochód kupiony w sierpniu 2006 roku. Od razu zabrałem się za regeneracje.
Dzięki instalacji LPG, jazda nie jest katastrofą dla portfela ;-)
Wszystkie W5W wymienione na poczwórne LEDy, z tyłu żarówki BA15S 5 W wymienione na żarówki LEDowe. Halogeny z wbudowanymi ledowymi postojówkami, sprzęgniętymi z postojowymi w głównych lampach. Nakładki na tylne lampy.
Malowane bębny, przednie zaciski i jarzma hamulcowe. Tarcze hamulcowe Mikoda, w wykonaniu sportowym.
Fabryczny 1,3 MPI ,wyposażony w wielopunktowy wtrysk paliwa SIEMENS SIMOS 2P, zasilany LPG. Moc 50 kW czyni go średniakiem na drodze, ale można mu to wybaczyć ;-)
Standardowe wnętrze. Kierownica bez poduszek. W planach małe przeróbki.
Z przodu niezależne, kolumny McPherson, wahacze trójkątne, stabilizator sprężyny śrubowe, amortyzatory teleskopowe.
Tył: półzależne, wahacze wleczone, belka skrętna,
sprężyny śrubowe, amortyzatory teleskopowe.
Klocki hamulcowe Remsa
Radio JVC KD-G161 45W na kanał. Na tylnej półce 2x Helix BLUE 69, 3 drogowe, eliptyczne głośniki 150W. Z przodu (w drzwiach) Helix BLUE 52 z oddzielnymi gwizdkami, przy przednich słupkach drzwi. Nagłośnienie w postaci ostatecznej. Zrezygnowałem ze skrzyni w bagażniku, z przyczyn praktycznych. Obecny zestaw głośnikowy, dostarcza wystarczających wrażeń słuchowych :-)
Wyprawa do Presova. Zero niespodzianek, ale frajda z jazdy po pustych, słowackich ziemiach własnym autkiem, bezcenna.
Na pierwszy ogień wymiana felg na alu 14 cali, potem jakieś małe skrzydełko na tylną klapę, możliwe że wymiana przedniego i tylnego zderzaka i wymiana atrapy chłodnicy na siatkową. Co dalej... się zobaczy.
Przyśpieszenie, zwłaszcza na 4 i piątym biegu. Nie jest tragiczne, ale z fabią 1,2 raczej było by ciężko. Przy wyższych obrotach silnika, robi się głośno.
Zalety: LPG, łatwe parkowanie, ładny wygląd, spore możliwości modyfikacji i to że jest tylko mój! :-)
Jak na razie nie miała okazji się próbować z kimś ;-)
Osiągnięcia regeneracyjne:
Nowy łańcuch rozrządu, płyn hamulcowy, olej silnikowy, filtr oleju, wszystkie amortyzatory i poduszki przy przednich, wyregulowane zawory, nowy regulator napięcia, całkowicie wyleczona blacharka, nowy mostek alternatora.
Auto czynnie bierze udział w zlotach aut, klubu miłośników Skody.
... wielkiej przyczepie kempingowej i podróżach po świecie ze swoim skodziaczkiem, póki nie wypalę całej benzyny świata ;-)