Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
Kraków
0.00 s
swap
- świece Ngk
- kable wysokiego napięcia Ngk
- splanowana głowica
- brak środkowego tłumika
- wycięty katalizator
- tłumik końcowy Michael WS II
- filtr stożkowy
- dedykowany dolot
- filtr na odme
- wypolererowany kolektor wydechowy
- zegary od sportinga
- niebiesko czarne siedzenia
- niebieska tylnia półka
- daszek nas zegarami we floku
- część plastikow pomalowana na czarno (wkrótce reszta)
- czarna deska rozdzielcza i rączki
- gałka i mieszek lewarka zmiany biegów
- mieszek hamulca ręcznego
- kierownica OBR z nabą
Hamulce:
- tarcze Brembo
- klocki Ferrodo
- szczęki Ferrodo
Zawieszenie:
- sprężyny FK 60/40
- Amortyzatory MTS Technik
- rozpórka Spraco ze śrubą rzymską
Koła :
- felgi mattig 7x13 ET20
- opony - przód 175/50R13, tył 195/45R13
- dystanse 10mm
- radio cd
- 2 "cykacze" w slupkach
- 2 glosniki fiatowskie w desce
- 2 w tylniej pulce
turbo ;-)