Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1999 r.
Warszawa
800 cm3
0.00 s
Niepozorny koreańczyk po gruntownej przebudowie, z seryjnych podzespołów pozostało już tylko naprawdę niewiele .. a i te pewnie niedługo zostaną zastąpione odpowiednikami z zachodnich modeli.
Pomimo bardzo trudnej bazy do modyfikacji i praktycznie totalnej niedostępności podzespołów tuningowych udało się posprowadzać części oraz know-how i na tej bazie poprzerabiać autko tak aby wyróżniało się z tłumu innych...
Czy się udało sami oceńcie !
- przelotowy długi tłumik środkowy ( Vega Tuning)
- przelotowy tłumik Mugen firmy M-TECH dedykowany do Matiza ( Vega Tuning)
- przerobiony katalizator
- zmieniona "plecionka" na dłuższą
- dynamiczny, aluminiowy układ Closed Cold Air Intake ( wkładka, puszka izolacyjna, aluminiowe rury doprowadzające powietrze spod zderzaka)
- filtr K&N
- tarcze hamulcowe Brembo
- klocki hamulcowe Remsa
- amortyzatory Bilstein B4 (tył i przód)
- silnik po generalnej wymianie większości podzespołów mechanicznych i elektrycznych na nowe
- wymieniona przepustnica na brytyjski model, o bardziej agresywnej charakterystyce
- świece NGK
- kable WN wykonywane na zamówienie w firmie MEDBRYT na bazie testowych niemieckich kabli
- zamknięty, dynamiczny układ CAI
- usunięty EGR
- uwolniony wydech
- seryjna rozpórka
- diodowe podświetlenie zegarów by rdzawy
- lapka sufitowa kierowcy by rdzawy
- podświetlenie panelu środkowego by rdzawy
- obrotek z podświetleniem led( zmieniona tarcza na wzór pozostałych tarcz i wskazówka na wzór pozostałych)
- białe tarcze ( obecnie zdjęte aluminiowe ramki)
- podświetlenie nóg (katody)
- wymienione wszystkie żarówki na diody LED / SMD
- aluminiowe nakładki na pedały
- skórzane obicia drzwi
- lakierowany w kolor skór kokpit i deska rozdzielcza
- tapicerka foteli i całego wnętrza- skórka w trzech kolorkach - kremowy, błękitny i granatowy
- obszyte skórą : tunel środkowy + mieszek oraz tunel hamulca ręcznego + mieszek
- wyprowadzenie wyjść CA AUX na tunel środkowy + seria przełaczników lotniczych do oświetlenia wozu
- skórzana gałka JS Auto Sport
- soczewkowa lampka pod sufitem od Nissana ( oświetla tylną kanapę)
- wygłuszone drzwi, bagażnik, podłoga, klapa (kilka warstw) itp
- twarda podłoga bagażnika z klapką na koło zapasowe
- półka tylna MDF
- bagażnik wyklejony wykładziną i zabudowa CA w tym samym materiale - bagażnik pomimo zabudowy zachował częściowo swój charakter
- podświetlenie bagażnika
- lakierowane wszystkie plastyki wnętrza pod kolor skór
- przód : kolumny McPhersona oraz seryjna rozpórka kielichów
- tył : belka skrętna
- amortyzatory Bilstein B4
- felgi Ronal LZ-4 14 cali o szerokości 6
- opony Dunlop Sport Sp 300 165/60/14 - tworzące trapez na feldze
zabudowa CA rozmontowana przed sprzedaża) ale było:
- 2 wzmacniacze MONACOR 350 W,
- Subwoofer JBL 1002 10' dwucewkowy,
- zestaw przedni separowany JBL 6005ce - 16 cm w panelach drzwiowych i tweetery w profilowanych słupkach + zwrotnice,
- jednostka sterująca CLARION DXZ 748,
- okablowanie DIETZ i SIGNAT,
- Kondensator SIGNAT 1F ...
- cały samochód wybebeszony i wygłuszony matami i masą bitumiczną,
- system chłodzenia wzmacniaczy
- zabudowa wzmacniaczy oraz szyby z pleksi eksponujące podświetlone na niebiesko wzmacniacze
ohh ciężko tu wymienić konkretną ale było ich wiele ...
o tym już opowie nowy właściciel - kolega z klubu - więc mam pewność, że będzie rozwijał projekt z nowym zapałem i nowymi pomysłami.
- fabrycznie wysokie nadwozie
- trudny do modyfikacji
- mały silniczek
+ ekonomika
+ tania eksploatacja
+ małe i idealne na miasto
+ jedyny taki na świecie :)
to jest moje osiągnięcie - zaplanowanie 4 ewolucji i dokończenie jej.
ano właśnie marzę o szybkiej modyfikaji mojego Focusa