Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1994 r.
Warszawka
1984 cm3
180 KM
205 Nm
7.00 s
Mój VW to typowa wersja Golfa III Gti 16V. Tych samochodów jest dosyć sporo na naszych drogach, niestety są one w opłakanym stanie. Ja mojego troche dopieściłem. Planuje go postawić na felgach BBS 16"x7" były ona dostępne jako opcja.
Nie wiem za bardzo co można podciągnąć do tej kategorii. W samochodzie nie ma radykalnych zmian tuningowych. Właściwie to podoba mi sie wersja oryginalna, bez żadnych dodatkowych spoilerów. Raczej wolałbym zmienjszyć masę niż dodawać kilogramy! Golfika planuje postawić na felgach BBS 16"x7" były ona dostępne jako opcja.
Jest to jednostka 16 zaworowa póki co lekko zmodyfikowana: układ dolotowy oraz wydechowy, głowica i kolektory posiadają spolerowane kanały oraz gładkie przejścia, sportowe wałki oraz zewnętrzny komputer SMT6. Silniczek współgra ze standardowa skrzynką biegów - CDA.
w środku odnajdziemy kompletną serie czyli fabryczne kubełki( zamierzam nabyć fotele Sparco, które były dydykowane do limitowanej serii ).
Sprężynki Eibach oraz amorki FK całkiem dobrze się razem spisują zapewniając odrobinę kompromisu.
Jednostka sterująca to Pioneer DEH-P7700MP. Głośniczki zamontowałem firmy Hertz-ESK 165(całkiem w miare grają). W bagażniku leży sobie skrzynka z głośnikiem EMPHASER grającym dzięki wzmacniaczowi MC-AUDIO. To narazie wystarcza do lekkiego słuchania podczas dalszych wycieczek.
Zdecydowanym plusem tych samochodów to jest całkiem niski koszt części zamiennych. Własnie to spowodowało że to już mój drugi Golfik.Jako minus to chyba nie moge póki co niczego napisać, bo samochód spisuje sie rewelacyjnie!!
Może niedługo jakieś będą, narazie Golfik ma puste konto!
Ponieważ jestem Wielkim Miłośnikeim VW Golfa to z pewnościa moim marzeniem jest wejść w posiadanie limitowanego Golfa Raylle G60. Może kiedyś sobie takiego kupie, kto wie??