Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1987 r.
Warszawa
2144 cm3
182 KM
262 Nm
0.00 s
Audi Coupe GT, `87, czarna perla. Niestety juz nie jest w moim posiadaniu :( Silniczek trafi do nowego nadwozia, autko poszlo z seryjnym sercem....
Zmienione sprezyny na Veitec - 60mm do tego amortyzatory Koni, kierownica Formuling 320mm
Fabryczny silnik wybebeszony i wstawiony w jego miejsce turbodoladowany 2.2 litra z audi 200. fabryczny wydech nie pasowal - za mala srednica, w to miejsce wydech z kwasowki z jednym duzym tlumikiem, poniewaz nie bylo miejsca na intercooler, przespawano wanny + wybrofilowano wyjscie i wejscie z kwasowki, akumulator powedrowal do bagaznika.
czysta seria ale... miejsce standardowej zastapila kierownica Formuling 32mm do tego chromowana galka zmiany biegow jacky sport, do tego strasznie nie twarzowe glosniki w boczkach - po poprzednim wlascicielu, obecnie - zapchaj dziura
sprezyny Weitec obnizajace 60mm przod i tyl, do tego amortyzatory Koni
Pierwsza jazda z slinikiem turbo...
dalsze dlubanie, zeby w koncu byl idealny...
plusy: bardzo fajne wrazenia z jazdy, szybki, zwinny
minusy: ciezko ruszyc w zimie, sporo pali i nie quattro :(
osiagnieciem jest uruchomienie silnika turbo - duzo czasu i duzo pracy mnie to kosztowalo
doprowadzeniu go do stanu idealnego, Ur-quattro