Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1996 r.
Wieruszów
1596 cm3
170 KM
7.00 s
Honda CRX del Sol, dwudrzwiowa, dwuosobowa targa produkowana w latach 1992-1998
-Zestaw hamulcowy EBC, klocki Green Stuff, tarcze Turbo Grove
-rozpórka dolna, górna i stabilizator z VTi
-Skrzynia S80 z ITRa
-odelzone koło zamachowe na 5,1kg
-grube kable zapłonowe
-kolektor wydechowy 4-2-1 Mugen
-układ wydechowy z kwasówki
-końcowy wydech z ITRa
-gruba aluminiowa chłodnica
-dolot typu Parówa
-drobne dodatki z logo Mugena
1,6 SOHC - swap na B16A DOHC 170KM
-aluminiowe nakładki na pedały Mugen
-kierownica sportowa F1-Z
-gałka zmiany biegów
-czerwone dywaniki
-fotele kubełkowe Monza Racing
-pasy szelkowe
-map light z wersji SiR
-daszki przeciwsłoneczne z JDM
-sprężyny Nippon -50
-koła Dragwheels DR-12 18'
-opony Toyo Proxes 215/35/18
-MP3 Pioneer
-tweetery Phyle 2 x 120W
-głośniki przód Pioneer 2 x 40W
-głośniki tył Signat 2 x 120W
-skrzynia Alphard 250W
-wzmacniacz Alphard
Jak co roku całkowicie nowa odsłona auta na wiosnę. w sezonie planowane mody stylistyczne
Jedynym minusem auta jest to, ze jest to samochód dwuosobowy. Jednak czasem przydałoby się kogos zabrać. A reszta to same plusy!!
Sesja z hostessami do GT, opis w gazecie Xtremme, auto gościło tez w OPT
Przydałby się silnik B18C6 w tym aucie, bo planowany swap na B16A juz zagościł