Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
ok. piły
1800 cm3
113 KM
0.00 s
Auto kupione 3 października 2015r z przebiegiem 316 tyś miało być na chwilkę do zabawy a zostało na dłużej pochłaniając kilka krotność kwoty zakupu. Na dzień dzisiejszy auto mocno doinwestowanie (zrobiona kompleksowa blacharka i lakier (SCHWARZ II). Auto było przed liftem lecz szukając części nadwozia do prac blacharskich zdecydowanie łatwiej było zdobyć części po lifcie. Aktualnie służy od codziennej jazdy, cieszy oko właściciela jak i ludzi którzy sie za nią oglądają ;).
wiele tego nie było ,nie miał to być "wieś tuning"
-założone 4X elektryczne szyby,
-elektryczny szyber dach
Tutaj zwykły i solidny M40B18 czyli najsłabszy silnik o poj 1.8 występujący w modelu e36. Posiada instalację LPG ( w styczniu minęło 10 lat od założenie). Silnik bardzo trwały aktualnie na liczniku 334 tyś i dalej śmiga bez obaw aby się miał rozlecieć na środku drogi. Gumy się nim nie spali na suchym asfalcie ale do wożenia dupska na co dzień i zloty w sam raz ;)
Całe zmienione, z zniszczonego szarego weluru i plastików na czarny dywan, deskę rozdzielczą podsufitkę słupki A,B,C, fotele skórzane czarne
wyremontowane i delikatnie obniżone przód 40mm tył 20mm na sprężynach i amortyzatorach MTS TECHNIK to zwykłe zawieszenie utwardzone nie pozbawione amortyzacji mimo to jest wrażenie jak by się jechało na gwincie.
seryjne z radiem Pioneer MVH-180UB koniecznie w czerwonym podświetleniem
Spontaniczny wyjazd na mierzeje helską w nocy bez jakichkolwiek kluczy czy koła zapasowego, oczywiście dojechała i wróciła bez szwanku.
plusy:
-tanie części
-dużo egzemplarzy
-tani w obsłudze
-ładny wygląd
-ekonomiczny silnik
-wszystkie części plug&play
minusy:
-kiedyś go zerzre rdza :/
-słaby silnik
zakończenie swojego pierwszego projektu którego normalnie bym sie nie podiął ;)
jak nie zgnije to przyda się swap na M52B25 ;)