Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2002 r.
Bolesławiec
1900 cm3
131 KM
7.00 s
Mówi się, że kto ma „audi w tdi” na wsi jest kimś- coś w tym jest, bo to naprawdę fajne autko. Pojazd został sprowadzony do nadwiślańskiej krainy w 2011 roku (jeździła nim stara niepaląca Niemra tylko do kościoła, serwisowała go w ASO, trzymała w salonie pod kocem…, płacze za po dziś dzień ble ble ble). Tak na poważnie- długo szukałem takiego egzemplarza w takiej konfiguracji i takiej kondycji, w końcu się udało. Auto bezawaryjne, kupione z dobrej ręki, wszystko robione na bieżąco, stos faktur, rachunków, starych części itp. Idealny na dalekie trasy- wygodny i ekonomiczny- używam go jako kolejne auto w domu głównie na dalekie wyjazdy- Niemcy, Francja, wakacje nad morzem itp.- bardzo pakowny i praktyczny. Posiada wszystko to co autko tej klasy powinno mieć- co prawda nie ma dużej navi, foteli z pamięcią czy parktronika, ale to tylko samochód.
Oświetlenie wnętrza LED, reszta pełna seria.
Stare dobre 1,9 tdi 131 kM 5biegów- manual. Wszystkie znaki na niebie i ziemi oraz zgromadzona przeze mnie historia wraz z dokumentami wskazują na oryginalność przebiegu- ponad 300.000. Zalewany najlepszymi olejami i serwisowany tylko na markowych podzespołach. Nie kopci, nie bierze oleju (od wymiany do wymiany trzyma stan wzorowo), mało pali- przy jeździe z większymi prędkościami na autostradzie 5l jest jak najbardziej osiągalne. Paskudne sprawy takie jak dwumasa, EGR, turbo czy wtryski na szczęście już są za mną (na nieszczęście dla portfela : ) ). Nic nie stuka nie puka, odpala zawsze i wszędzie i co najważniejsze przez 50ttk jeszcze mnie nie zawiódł. Na dzień dzisiejszy tylko dolewać mu vervy i liczyć kilometry.
Jak dla mnie jedyny słuszny kolor i materiał- jaśniutki środek bez „wstrętnej” skóry. Wbrew pozorom łatwy w utrzymaniu- raz w roku pranie i po kłopocie. Wewnątrz autko wygląda na maksymalnie 100 ttk. Regularnie konserwowane, prane, pastowane itp. Wszystko na swoim miejscu ciasno spasowane, żadnych ubytków, rażących defektów itp. Jakość wykonania bardzo przyzwoita (porównując z moją wcześniejszą laguną II wręcz wzorowa! ).
Niech szlak trafi te wielowahacze : ) Jak już są zrobione to jeździ się bardzo komfortowo, ale o 18calowych felgach na naszych drogach niestety już dawno zapomniałem.
Fabryczne radio zostało zastąpione PIONIERKIEM z bluetooth oraz zestawem głośnomówiącym. Jakość dźwięku i dynamika jest niesamowita.
Alu 18, bagażnik dachowy, uchwyt na rowery.
PLUSY: koszty utrzymania- relatywnie niewielkie, wygoda podróżowania i komfort jazdy, nagłośnienie, konfiguracja kolorystyczna, stan pojazdu (biorąc pod uwagę polski rynek wtórny).
MINUSY: alufelgi (chodzą po głowie 18” od RS, ale to może na nast. Wiosnę), zawieszenie przednie- trzeba zrobić raz a dobrze i kupować porządne- najlepiej z Niemiec, brak czujników parkowania- małżonka narzeka…
nowej A6