facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 381 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Audi A4 2002r

Oglądano już 1513 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Audi A4 »
  • Rocznik

    2002 r.

  • Właściciel

    feelX

  • Kategoria

    Seryjne

  • Lokalizacja

    Bolesławiec

  • Pojemność

    1900 cm3

  • Moc

    131 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    7.00 s

  • Opis

    Mówi się, że kto ma „audi w tdi” na wsi jest kimś- coś w tym jest, bo to naprawdę fajne autko. Pojazd został sprowadzony do nadwiślańskiej krainy w 2011 roku (jeździła nim stara niepaląca Niemra tylko do kościoła, serwisowała go w ASO, trzymała w salonie pod kocem…, płacze za po dziś dzień ble ble ble). Tak na poważnie- długo szukałem takiego egzemplarza w takiej konfiguracji i takiej kondycji, w końcu się udało. Auto bezawaryjne, kupione z dobrej ręki, wszystko robione na bieżąco, stos faktur, rachunków, starych części itp. Idealny na dalekie trasy- wygodny i ekonomiczny- używam go jako kolejne auto w domu głównie na dalekie wyjazdy- Niemcy, Francja, wakacje nad morzem itp.- bardzo pakowny i praktyczny. Posiada wszystko to co autko tej klasy powinno mieć- co prawda nie ma dużej navi, foteli z pamięcią czy parktronika, ale to tylko samochód.

  • Tuning

    Oświetlenie wnętrza LED, reszta pełna seria.

  • Silnik

    Stare dobre 1,9 tdi 131 kM 5biegów- manual. Wszystkie znaki na niebie i ziemi oraz zgromadzona przeze mnie historia wraz z dokumentami wskazują na oryginalność przebiegu- ponad 300.000. Zalewany najlepszymi olejami i serwisowany tylko na markowych podzespołach. Nie kopci, nie bierze oleju (od wymiany do wymiany trzyma stan wzorowo), mało pali- przy jeździe z większymi prędkościami na autostradzie 5l jest jak najbardziej osiągalne. Paskudne sprawy takie jak dwumasa, EGR, turbo czy wtryski na szczęście już są za mną (na nieszczęście dla portfela : ) ). Nic nie stuka nie puka, odpala zawsze i wszędzie i co najważniejsze przez 50ttk jeszcze mnie nie zawiódł. Na dzień dzisiejszy tylko dolewać mu vervy i liczyć kilometry.

  • Wnętrze

    Jak dla mnie jedyny słuszny kolor i materiał- jaśniutki środek bez „wstrętnej” skóry. Wbrew pozorom łatwy w utrzymaniu- raz w roku pranie i po kłopocie. Wewnątrz autko wygląda na maksymalnie 100 ttk. Regularnie konserwowane, prane, pastowane itp. Wszystko na swoim miejscu ciasno spasowane, żadnych ubytków, rażących defektów itp. Jakość wykonania bardzo przyzwoita (porównując z moją wcześniejszą laguną II wręcz wzorowa! ).

  • Zawieszenie

    Niech szlak trafi te wielowahacze : ) Jak już są zrobione to jeździ się bardzo komfortowo, ale o 18calowych felgach na naszych drogach niestety już dawno zapomniałem.

  • Car Audio

    Fabryczne radio zostało zastąpione PIONIERKIEM z bluetooth oraz zestawem głośnomówiącym. Jakość dźwięku i dynamika jest niesamowita.

  • Perspektywy

    Alu 18, bagażnik dachowy, uchwyt na rowery.

  • Plusy i minusy pojazdu

    PLUSY: koszty utrzymania- relatywnie niewielkie, wygoda podróżowania i komfort jazdy, nagłośnienie, konfiguracja kolorystyczna, stan pojazdu (biorąc pod uwagę polski rynek wtórny).
    MINUSY: alufelgi (chodzą po głowie 18” od RS, ale to może na nast. Wiosnę), zawieszenie przednie- trzeba zrobić raz a dobrze i kupować porządne- najlepiej z Niemiec, brak czujników parkowania- małżonka narzeka…

  • Marzę o...

    nowej A6

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Suzuki RM 450Z
  • Renault Megane Coupe
  • Daewoo Nubira
  • Opel Corsa
  • Vespa PK 50 S
  • Simson S 50

Co robią kierowcy na PJ