Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2001 r.
Zielona Góra
2500 cm3
192 KM
7.50 s
Moje pierwsze BMW (na pewno nie ostatnie). Po długich przemyśleniach zdecydowałem się na auto tej marki. Pierwsze oglądanie, wygląd, jazda próbna i pewnośc, że znalazłem to czego szukałem. Droga do domu, ta przyjemność przyciśnięcia gazu i odejścia auta, dźwięk silnika. Radio nie włączyłem nawet na chwilę, fetel trzymał dobrze, zawieszenie jeszcze lekko za miękkie, ale niedługo potem zostało zmienione na Eibach i od razu czuć było różnicę.
Świetne auto, bardzo dobrze wyglądające. Może nie było najtańsze w utrzymaniu, jednak radość z jazdy i pokonywanie nastepnych tysięcy kilometrów bezcenna. Zrobiłem nim 90 tys km w dwa lata, na felgach 18 calowcyh i niskim sportowym zaiweszeniu i mogę powiedzieć tylko tyle, kiedyś jeszcze raz je kupię na niedzielne auto :)
Sprężyny Eibach Sport Line, amortyzatory m-pakiet, felgi 18 cali oryginał BMW, styling 196 - 8 caly przód, 8,5 cala tył z oponami 225/40 oraz 235/40 Bridgestone.
Srebnre żarówki kierunkowskazów w całym aucie. Shadow line, kierownica obszyta wentyowaną skórą na bokach, gładką na górze i dole - nici w kolorach M.
2500cm3 R6, 192km, 240 Nm. Bardzo dobry silnik, nie sprawiający problemów. Sietny dźwięk rzędowej szóstki.
Pełny m-pakiet - fotele bubełkowe z alkantarą, w pełni regulowane z wysuwaniem części pod kolana. Świetnie trzymające w zakrętach, nie za twarde. Kierownica M pokryta dwoma rodzajami skóry, karbonowe listwy tapicerki (oryginał bmw).
Sprężyny Eibach Sport Line - amortyzatory m-pakiet. Nowe łączniki stabilizatora, gumy stabilizatora firmy lemforder. Wahacze m-pakiet. Felgi 18 cali ori BMW.
ORI - radio ze zmieniarką, nawigacja, 6 głośników - raczej dramat nie radio :) za to silnik nadrabia dźwiękiem
Pozdróż do trójmiasta, przejazd nad morzem, po czym najlepsza droga z otwartymi szybami, szyberdachem przez hel na sam koniec drogi. Wiatr z nad morza, niesamowite widoki, słońce i najlepsi znajomi na pokładzie. Droga powrotna, stanie w korku i rozmowy z innymi właścicielami aut, bo korek nie ruszał się prawie nic.
- ciemne szyby
- malowanie lamp przód na czarno
- audio
+ super wygląd
+ dźwięk silnika i sam silnik
+ ten widok w lusterku wstecznym gdy się zbliżasz
+ sztywne, dobrze trzymające się drogi zawieszenie
+ wygłuszenie auta
- trochę mały bagażnik jak na kombi
- audio to dramat
Doprowadzenie do stanu w którym Pan na przeglądzie wchodząc pod spód auta i widząc je wjeżdzające powiedział, że w takim stanie "trójki" od miesięcy nie widział :)
M3 e46