Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2013 r.
Gniewkówiec
2495 cm3
200 KM
7.00 s
Kocur, Kot, Kugi tak go nazywam, od 7 lat jako moje pierwsze i jedyne auto :) .
Samochód Unikalny, nie powtarzalny z sercem i duszą dostarcza bardzo dużo pozytywnej energii :) .
Od samego początku coś przy nim robię, a przez ostatnie 2 lata robiłem całkowite odnowienie.
- komplet lotek COUGAR CONCEPT S
- nowy kolor
- pomodzony silnik
- przerobione zawieszenie
- alufelgi zestaw letni - INOVIT TUNING APIS 18" ET35 + 225/40/18 Bridgestone Potenza S001 XL + TOYO T1S SPORT, na tor FEDERAL 595 RS-R
- Zestaw zimowy - OZ S/B PERL 16" ET 35 + 205/55/16 Goodyear UltraGrip 7+ XL
Teraz także zimówki 225/40/18 Goodyear UltraGrip 8 Performance XL z rantem ochronnym
- 2.5 V6 2495ccm3 poliftowy, taki jak w Mondeo MK3, kompletnie wyremontowany
- wałki ST200 przerobione u Świątka
- UIM górny kolektor dolotowy SVT/ST200
- przepustnica SVT/ST200, zrobiony thinblade, wypolerowana i rozwiercona na maksimum
- dolot 3"
- airbox ST200 + dodatkowy dolot powietrza ze zderzaka
- kolektory wydechowe Toyosports
- wydech 3" POSTERT przelotowy
- totalny dekat
- oil catch tank, wolnda odma
- wszystkie przewody podciśnienia nowe
- pompa paliwa Walbro GS342
- ECU Master det3 - jeszcze nie strojony
- świece Motorcraft Platinum od Forda F150 V8
- węże płyny chłodniczego SAMCO
- wszystkie plastiki poflockowane na czarno
- wbudowane tweetery w słupki
- wbudowane dodatkowe zegary w daszek deski rozdzielczej ( Auto Gauge Stepper woltomierz, temperatura silnika, temperatura oleju, ciśnnienie oleju)
- zegar AFR Innovate LC-1 wbudowany w miejsce nawiewu
- fotele i boczki z wersji poliftowej
- kierownica poliftowa
- podufitka obita czarnym materiałem
- bagażnik obity na nowo czarnym materiałem
- poliftowa tylna półka
- płyta bagażnika z grubej skleik i obita czarnym materiałem
- rozpórka przód Wiechers
- rozpórka tył custom
- rozpórka przód + tył dolne
- kompletny remonnt zawieszenia:
- wszystkie tuleje wymienione na twardy poliuretan
- wypiaskowane i pomalowane oraz zakonserwowane wahacze, sanki przednie i tylne itd.
- zestaw sprężyn i amortyzatorów K.A.W. Plus Kit 2 -55/-35 + coilovery do regulacji
- wzmocnione tylne łączniki stabilizatora
- wszystkie gumy stabilizatorów twardy poliuretan
- hamulce przód: tarcze 300mm, zregenerowane zaciski, przeowdy hamulcowe w stalowym oplocie Goodridge
- hamulce tył: tarcze 260mm, zregenerowane zaciski, przewody hamulcowe w stalowym oplocie Goodridge
- kompletne wygłuszenie matami bitumicznymi
- instalacja audia na bardzo grubych i porządnych kablach
- głośniki tył Hertz ECX 165.5 , przód ESK 165.5 - tweetery zabudowane w słupkach + wzmacniacz VIBE 4x100
- skrzynka basowa JBL 1214BP + wzmacniacz VIBE monoblok
- kondensator PowerBass 4F podłączone do niego cały system
- stacja multimedialna EONON 1012
- mniejsze i większe wypadki nie z mojej winy to z takich nie miłych przygód
- pamiętana podróż ze zlotu, pourywały się szpilki ;)
- obszycie nową skórą boczków, foteli i deski rozdzielczej
- tylny zderzak USA
- strojenie silnika
- felgi 19"
- zawsze coś się wymyśli, never ending story :)
Plusów cała masa min.:
- uniklany niepowtarzalny wygląd
- bardzo ładne wnętrze
- brak mocy nadgania wspaniałą trakcją
Miunsów brak ;)
- 4 miejsce za najładniejsze Cougara na Zlocie w 2010 roku, jeszcze jakbył srebrny
- 1 miejsce za najładniejsze Cougara na X Ogólnopolskim Zlocie Cougar Klub Polska w Łazach koło Koszalina w 2014 roku
Kocur zostaje na zawsze, ale marzy mi się jakiś stary klasyk american muscle np. Mustang :)