Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2002 r.
Przasnysz
1800 cm3
160 KM
8.00 s
Polski oprawca faszystowskiego ścierwa.
Jeden z 3 najszybszych Polonezów w PL. Włożona masa pracy, czasu no i kasy (+/-25,000zł).
RWD + K-series + brak elektroniki = ostra jazda bez trzymanki.
Na wysokim poziomie
PowerTrain MG-F 1.8 16V
Ostre wałki VVC.
Pełen porting głowicy
Wydech Michael Tuning System typ Wupex (dedykowany do Poloneza)
Rurowy kolektor wydechowy
-------------------------
160KM/204Nm
Przytulne, jakością wykonania i spasowaniem wyprzedzające Astrę G czy Golfa III o Lanosie nie wspominając...
Progresywne sprężyny robione na zamówienie (-60mm)
Resor 3 piórowy, hartowany, utwardzany, obniżany (-40mm)
Stabilizator z tyłu z PN Kombi
Amortyzatory Monroe Sensatrack GAS
Felgi: Borbet T 7,5'/9'
Opony: 195/45ZR16
225/40ZR16
Radioodtwarzacz: KENWOOD 25'th Anniversary (2.000zł)
Wzmacniacze: TONSIL WS-600 (2szt.) (1200zł)
Kondensator: MACROM 1f (199zł)
System przedni: TONSIL Speed 1700 (380zł)
System tylni: TONSIL SC1131S (140zł)
Subwoofer: TONSIL (robiony na moje zamówienie pod wymiary bagażnika Atu w firmie Tonsil)
Okablowanie: Zasilanie: Dietz, Sygnałowe: Oelbah
210km/h
Polska-Niemcy-Austra-Czechy-Słowacja-Polska. Bez problemu...
Kill min. BMW e60 530d, e46 330d, Golf VI GTD
...i wiele wiele innych...
Turbo GT28RS wraz z odprężonym silnikiem K-series 1,8T już w grudniu.
+ Polonez
+ Wygodny
+ RWD
+ Jedyny w swoim rodzaju
- Nieprzewidywalny
Zbudowanie tego Poloneza.
Powrocie legendy FSO