Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
Mrągowo
1784 cm3
190 KM
8.50 s
Niesamowity samochód. Prowadziło go się fenomenalnie. Samochód niepozorny - widok innych kierowcó patrzących na to jak wyprzedza je stary B3 bezcenne : )
Wymiana kompresora z awaryjnego G60 na kompresor śrubowy od Mercedesa SLK 230. Było trochę przeróbek ale głównie z mocowaniem i zmianie kółka na mniejsze = przyrost mocy z dołu.
1.8 8V G60 = 160 km
po zmianie kompresora około 190 ~ 200 km
Pokrowce na fotele GT-Turbo
Seryjne
Napęd Syncro (4x4)
2 głośniki dwudrożne JBL
2 głośniki dwudrożne na podszybiu
2 głośniki dwudrożne Blaupunkt
radio Pioneer DEH-7700MP 4x50 Wat
wzmacniacz JBL GTO dwukanałowy 600 Wat
tuba JBL 1000 Wat
Testowanie v-maxa samochodu w kierunku pobliskiego miasta (220 km/h)
Sprzedany, niech posłuży nowemu nabywcy : )
+ osiągi
+ dostępność części jeśli nie chodzi o silnik oraz napęd - części od zwykłego B3, jest ich bardzo dużo
+ niepozorność
+ przestronność
- kompresor G60
185 km/h na czwartym biegu
Audi A5 coupe 3.0 TDI quattro