Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Okolice Wrocławia
1392 cm3
82 KM
8.00 s
To już mój drugi z kolei nissan sunny, tym razem wypadło na wersję z 1995 roku z silnikiem 1.4. Ponownie zdecydowałem się na zakup takiego samego auta ze względu na własne przekonania jeżdżąc wcześniej identycznym autem aż do chwili wypadku. Ogólnie chodzi oto iż moim celem jest zrobienie z wersji LX do wersji SR bądź jak się uda to do wersji GTI. Auto ma założoną instalację BRC, natomiast benzyna jaką tankuje to wyłącznie 98 i tylko na stacjach ORLEN. Autko jest moim oczkiem w głowie i jest robione dla mnie dbając o najmniejsze szczegóły ponieważ jak się dba o auto to długo pojeździ ;
Auto można zobaczyć także na innych stronach:
Prezentacja Car Audio: http://www.mycaraudio.net/profil/821.html
Forum NissanZone : http://nissanzone.pl/viewtopic.php?p=221763
Modyfikacje:
- radio: 7 Inch Wide Touch Screen Car EPC_CDP_103
- cb radio: Uniden pro 520xl + antena canva
- twittery przód: Boschmann T 83 Q
- głośniki przód: Sony Xplod 200W XS-F1736SE
- głośniki tył: Sony Xplod 150W XS-F1326SE
- głośniki tył półka: SOny Xplod XS-F6937SE
- wzmacniacz: Sony Xplod XM-GTX6040
- tuba: Sony Xplod XS-LB10S
- kondensator: Hollywood 6F
- przyciemnione szyby
- wymiana wycieraczek na firmę Valeo
- neony wewnątrz
- diody w nawiewach
- tapicerki drzwi
- elektryczne szyby
- światła do jazdy dziennej DRL
- przymontowanie rejestracji na stałe
- konserwacja klapy silnika
- felgi 15” TSW Silver + opony Pirelli P6000
- skompletowanie opon zimowych (4 x Fulda Montero 3 Kristall 175/65/14 2010 + org felgi stalowe & alu-kołpaki Nissan)
- brak katalizatorów (środkowy+z kolektora wydechowego)
- zmieniony kolektor wydechowy z 1.6 (szersze kanały)
- zaślepiony zawór EGR
- fotele pół kubełkowe + tapicerka z wersji SR
- wymiana amortyzatorów przód + tył
- brewki na światła
- przerobione światła stop Pulsar
- założona instalacja gazowa BRC
- gniazdo 12V w bagażniku
- cyfrowa antena do TV
- wstawienie licznika z obrotomierzem z wersji SR
- niebieskie podświetlenie licznika
- wygłuszenie klapy silnika
- napisy na oponach
- sklepane ranty tył
- konserwacja nadkoli tył
- podświetlenie włączników
- włącznik El. Szyby od pasażera
- zbieżność kół przód
- naprawić cb-radio
- wymiana kabli od świec
- kierownica sportowa + naba
- nowe diody w nawiewach
- tymczasowe klocki hamulcowe
- nowy termostat
- nowe świece do gazu
- białe klosze kierunków bocznych
- klapka anty wybuchowa do filtra
- podgrzewane lusterka
- kratki we wloty powietrza w zderzaku
- siłownik maski silnika
Plany:
- wymiana sprężyn tył
- konserwacja spodu auta
- neony na zewnątrz
- malowanie komory silnika
- płyta podłogowa pod silnik
- wycieraczki aluminiowe pod nogi
- klimatyzacja
- nowe tarcze + klocki hamulcowe przód
- nowe tarcze + klocki hamulcowe tył
- założyć hamulce tarczowe na tył
- malowanie zacisków
- malowanie pokrywy zaworów
- malowanie poszczególnych plastików w aucie pod kolor auta
- malowanie klapy tył + likwidacja zamka w klapie
- polerka auta
- autoalarm (otwieranie klapy z pilota)
- kamera tył
- listwy na progi z gti
- uchwyt na napoje
- potencjometr regulowania jasności licznika
- pranie całego auta
- wymiana panelu ogrzewania z P10
- rozpórka przód/tył
- wskaźniki: woltomierz + temp. wody + uchwyty
- zwiększenie mocy do 100km
- uszczelnienie szyby silikonem
- złącze diagnostyczne
- stożek
- czujnik pasów
- zaślepka na hak z przodu
- nowa gałka od biegów + ręczny
- naprawa boczku tył od pasażera (prawa strona)
- zabudowa bagażnika car audio
- żarówki ksenonowe zestaw (100)
- filtr kabinowy
- wymiana chłodnicy (założyć) + nowy płyn
- webasto
- wygłuszenie drzwi
- rejestracja japońska
- nowe kable do głośników
- nowe radio
Jednostka fabryczna 1.4 16V 77KM ale i będzie więcej ;)
Było LX a jest SR co bardzo cieszy oko ;)
Wszystko nowe od tulei po amortyzatory
- radio: 7 Inch Wide Touch Screen Car EPC_CDP_103
- twittery przód: Boschmann T 83 Q
- głośniki przód: Sony Xplod 200W XS-F1736SE
- głośniki tył: Sony Xplod 150W XS-F1326SE
- głośniki tył półka: SOny Xplod XS-F6937SE
- wzmacniacz: Sony Xplod XM-GTX6040
- tuba: Sony Xplod XS-LB10S
- kondensator: Hollywood 6F
Powrót z leszna po zakupie auta 180km/h może uda się pobić ten rekord ale to dopiero za jakiś czas :)
W końcu kończyć auto z satysfakcją ! ;)
Plusy:
- sporo części dostępnych
- dobrze się prowadzi
- bezawaryjność
Minusy:
- dużo pali ale to norma ;) no oczywiście bez LPG bym długo nie pojeździł ;)
Aktualnie 180km/h
- benzynie po 1zł za litr
- skończeniu nissana z satysfakcją