Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
Bogatynia
1998 cm3
223 KM
6.00 s
NISSAN 200SX S13 NISMO
Auto zakupione po rozbiciu poprzedniego.
Silnik przełożony z mojego rozbitego.
http://www.driftshop.pl/shop/index.php?200sx-s13-sr20-swap,306
http://www.youtube.com/watch?v=q6EH3VZJAUM
Silnik SR20DET
Turbo po regeneracji na łożyskach 360 T28
Kompletne krótkie orurowanie
Nowy IC 550 x 230 x 65 mm
BOV HKS SSQV
Chłodnica chinol BLITZ
2 Wentylatory elektryczne SPAL
Wydech z downpipem przelot 3' Z końcówka którą trzeba wymienić bo ma wlot seria.
Dodatkowy dolot z pod zderzaka do stożka
Pompa Walbro 355
Silnik SR20DET z S14a.
Sportowa kiera
Zegary Auto Gauge:
Oil Temp.
Oil Press.
Boost
EGT
Sticker Bomb na plastiku od skrzyni biegów
Gałka zmiany biegów NISMO
przełączniki od Sleepy eyes, zegarów i wzmacniacza w podłokietniku
Aktualnie Seria ale będą małe zmiany :)
Głośniki peying przód
tył jakieś basowe
bagażnik: tuba i wzmacniacz pioneer
Każda :)
Najlepiej lata się nim w zime ;)
Wystrojenie na NISTUNE ok. 280-300KM
Heble przód od Skyline R33
Szpera 100%
Zawias Tein
Sprzęgło spiek.
Plusy:
- NISSAN 200SX :D
Minusy:
Jakie minusy ? :P
Spełnienie jednego z marzeń :)
Cysternie wypełnionej paliwem v power racing :)
NISSAN SKYLINE GT-R v-spec II R34, R33
NISSAN Silvia S15
NISSAN GT-R