Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1994 r.
Radom
2000 cm3
180 KM
245 Nm
7.40 s
Mitsubishi Eclipse GS UNIKAT!!! Wszystko zostalo dokonane moja ciezka praca i zostalo wymieniane stopniowo.
Samochod nie jest doinwestowany przez pieniadze mamusi i tatusia.
Samochod Bardzo mozno doinwestowany ten kto go nabedzie w przyszlosci ma nowego Eclipsika.
Postaram sie wymienic czesc z moich modyfikacji:
-Wymiana kompletnego sprzegła na EXEDY stage ONE do 300koni
-wymiana wszystkich amortyzatorow na KYB Agx z 8 stopniowa regulacja twardosci i wymiana sprezyna na nowe standardowe mitsubishi bo moim zdaniem szkoda obnizac tego samochodu na nasze dziurawe drogi...
-wymiana wszystkich koncowek gum wachaczy przegubow lozysk i piast na orginalne zadnych zamiennikow
-wymiana kompletnego rozrzadu z paskiem GREDDY i napinaczami i nowa pompa wody
-załozenie dodatkowej chlodnicy oleju
-wymienieni wszystkich tarcz na Japan Line z klockami Kashiyamy
-załozenie wyczynowych i super lekkich felg ROTA Wheels ważących po 5,5 kg jedna 16cali wraz z oponami FALKEN high grip performance 205/50R16 opony do 280km/h
-zmodyfikowanie dolotu i załozenie filtrow K&N
-zakonserwowaniu calego podwozia i wyczyszczeniu przeciwko korozji
-wymiana rowniez przewodow na NGK z irydowymi swiecami
-wydech zostal narazie standardowy i zakonserwowany z czasem zostanie zalozony pelny przelot z Kwasowki
i wiele innych...
Silnik to znana i Potenza seria 4G63 ktora potrafi naprawde zaskakiwac kazdego kierowce. Silnik obecnie jest eksplatowany na oleju Valvoline MaxLife 10W40 i jest wymieniany co 5000tys km włącznie z filtrem oleju K&N.
Silnik byl rozebrany do podstaw i składany od podstaw na orginalnych czesciach Mitsubishi sprowadzonych z USA.
Samochod jezdzi caly czas na benzynie shell V-Power Racing z dolewkami wzbogacaczy Millera na 103 oktany.
Skrzynia biegów sztywna kazdy bieg wchodzi bez zgrzytu i jest zalana olejem Redline ktory wymieniam regularnie co dwa lata.
Samochod mial rowniez przeprowadzone ECU master i przestawiona mape co sprawia ze jest o wiele silniejszy od serii.
Srodek utrzymany w czystosci Nigdy Nie palone. Całkowita seria nie praktykuje wiejskiego Tuningu
Bardzo Twarde samochod rewelacyjnie prowadzi sie w zakretach i trzyma sie drogi jak przyklejony.
Standardowe głośniczki po renowacjach z Radyjkiem SONY Explode Bardzo przyjemnie gra.
Gdy tylko zobaczylem pierwszy raz ten zamochod zakochalem sie w nim i przysieglem sobie ze musze go miec :)
Chce go zachowac w takim stanie jakim jest czyli taki sleeper
Gdy go kupiłem posiadał wiele rzeczy i mankamentów do poprawki... Lecz na obecny moment wszystko jest zrobione na tiptop
0-100km/h - 7.4 sek
0-150km/h - 13.5 sek
0-200km/h - 23.4 sek
V-Max - 240km/h
Moim zdaniem ten samuraj wycisnie 260 lecz na obecny moment wydaje mi sie ze sa zbyt duze opory powietrza i lekki niedobor mocy lecz w przyszlosci zamiaruje to poprawic.
W przyszłości o zakuci silnika i zalozeniu TURBO wraz ze skrzunia shepparda.
W najblizszych planach jest wymiana przednich zaciskow na zaciski o wersji GSX i załozenie tarcz EBC turbo groove z klockami Green Staff i zmainy felg na 18 cali gdyz zacisk dwutloczkwy z tarcza beda o wiele wieksze i nie zmieszcza sie w obecne 16 .
piękne Eclipse... pokłony dla właściciela za to cacko... zapraszam do mnie
Pełen szacunek i powodzenia w dalszych modyfikacjach.Pozdro
Padam ;O oby więcej takich ludzi jak Ty .! :) Też mam zamiar moją czarną E36 tak wyszykowac, ale zanim ja na to zarobię to liczę sobie minimum dwa lata.. Należą Ci się brawa! Pozdro!
elegancki^^ noi niespotykany zabardzo :D Pozdro:)
Piekne Autko :)
Zarazem gustowne i ze smakiem, i co najwazniejsze brak jakiegos wiejskiego tjuninguuu :E
Daje 11/10 :))
Pozdrawiam i zapraszam do ocenki mojego Zoltego Kropka
no no ciekawy misiek moze bedzie kiedys :)
pozdro i zaparasza do mnie :)