Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
1997 cm3
72 KM
126 Nm
0.00 s
Nie czesto spotykane czerwone 124 w przyzwoitym stanie.
lifting na model W124
nazwalbym to podkreslaniem zalet :)
R4, 8v, wolnossacy, wysokoprezny, niezniszczalny
Czarne
Obnizone- sprezyny przod: Sportline 2.2 16v,
tyl: H&R zielone
jakies 40-50mm nizej w porownaniu z tym co bylo wczesniej
Jednostka sterujaca Sony X-Plode cdx-GT929u, wzmacniacz Blaupunkt Velocity VA475, głosniki przód Hertz 16cm, tył Pioneer 25cm, kondensator 1.0F, okablowanie Sinslive.
Zima + Tył naped = ?
Sprzedany
drugiego takiego nie ma
TAXI 500E
łosz ale on piekny :OOOOO
miodzio
Niema tego złego co by na dobre nie wyszło :I
całkiem ładna przemiana, niby nic a rzuca się w oczy i oto chodzi
Pozdrawiam
7.3 Brabusa widzialem kiedys w SL R129 ale w W124 musi niezle zamieszanie robic ten motorek, pewnie nie jeden sie zdziwil mierzac sie z taka taxi :D
Brabus stworzył nawet coś lepszego, czyli E73. V12 i ponad 500 KM w W124. VATH też takie coś tworzył, nawet jeden jest na sprzedaż w DE. Za 60 tyś. EUR ;-)
Fajnie go zrobiłeś, aż miło popatrzeć:) zapraszam do obejrzenia mojej Mercedes
fajny merc i na pewno oszczędny
Czerwony W124? Hm.. rzadki widok :) Pozdrawiam
fajny zapraszam do skomentowania mojej audi
Owszem, lecz Ci dwaj nadworni tunerzy Mercedesa stworzyli moim zdaniem najpiekniejsze i najbardziej zaawansowane projekty 124, 6.0 AMG i 6.5 Brabus to potega i klasa sama w sobie.
Nie tylko Brabus czy AMG zajmowali się Mercedesami - choćby Lorinser, Oettinger, VATH, trochę tego było. OM601 - najtwardszy z twardych, nic mu nie straszne chyba. Z tą pamiętną podróżą to rzeczywiście, coś w tym jest ;)