Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Poznań
3199 cm3
220 KM
7.80 s
Pojazd sprowadzony w marcu 2012 z UK przy oryginalnym przebiegu 360.000km jako mój dziewiąty - miał cały czas kierownicę po lewej stronie - mówi o tym dziesiąta cyfra numeru VIN - w przypadku Mercedesa LHD jedynka, gdyby był RHD byłaby to dwójka. Auto trafiło do UK z Niemiec (pierwotnie sprzedany w Regensburgu) w 1998 roku i miało tam dwóch właścicieli (pierwszy miał je 3 lata, a drugi aż 11 lat).
Na tą chwilę niedoszły kupiec wykonywał pomiary grubości lakieru - wszędzie była równa i odpowiadająca fabrycznej.
W przyklejanej kieszonce na przedniej szybie zachowało się 11 znaczków świadczących o corocznym opłacaniu podatku drogowego przez ostatniego właściciela :)
Wszystko seryjne, łącznie z dywanikami :)
Seria, do 80km/h chyba wygrałby nawet z moją siódemką, co jest bardzo prawdopodobne, bo w internetowym teście zamiast 7,8 do setki, wyszło 7,2.
Skórzana tapicerka + bardzo bogate wyposażenie, dziwię się, że brakuje tempomatu...
Seria.
Radio Becker Mexico 2000 - w tym czasie topowe dla W124 + 4 głośniki.
W sierpniu 2012 Poznań-Szczecin i z powrotem - zużył 9,9 litra na 100km - myślałem (w porównaniu do poprzednich W124), że przy pięciobiegowej skrzyni będzie ponad 0,5 litra mniej...
W momencie wypełniania profilu auto krótko przed sprzedażą.
Plusy:
- bardzo wygodne i dobrze trzymające fotele,
- duża przestrzeń z przodu jak na szerokość nadwozia 174cm,
- ciche wnętrze,
- ustawny bagażnik z dobrym dostępem,
- w tej wersji bardzo dobre osiągi.
Minusy:
- brak schowka w desce rozdzielczej (druga poduszka),
- niemożliwość całkowitego wyłączenia ASR,
- jak na rozstaw osi 280cm bardzo mało miejsca na nogi z tyłu (z uwagi na zbiornik paliwa za kanapą).
Zero mandatów :)
Teraz zdecydowanie 500E - nie E500 :)