Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
1397 cm3
81 KM
7.00 s
Samochodzik bardzo przyjemny, do Polski przyjechał na własnych kołach. Mimo małej pojemności silnika, jest bardzo zrywny. Na miasto jest idealny, tam gdzie nie zaparkuje ktoś inny tam wciskam się ja. Może i sprawia wrażenie małego w środku, ale tak nie jest, mam 186cm wzrostu i 130cm w klatce i normalnie do niego wsiadam. Mimo, iż jest to najmniejszy z Mercedesów, to jednak Mercedesem pozostał!
Felgi aluminiowe RONAL (takie jak wybrał pierwszy własciciel za sporą dopłatą), troszkę zaniedbane, ale w niedługich planach jest renowacja z polerką rantów.
Poczciwe 1.4 w benzynie, może i mała pojemność, ale bardzo elastyczna i w pełni nadająca się do miasta.
Proste i intuicyjne wnętrze, każdy po kilku kilometrach się z nim oswoi, wszystko jest pod ręką. wygodne fotele, dla mnie mogłyby być troszkę szersze, ale tragedii niema, grunt, że wygodnie.
Seryjne i takie pozostanie, podczas jazdy wybiera wszystkie nierówności, jedzie się komfortowo.
Seryjne pozostały tylko głośniki i kable, radio wymienione na starego SONY'ego z MP3, czyli dobra jakość, niezawodność, stosunkowo wysoka moc UŻYTECZNA.
Do dopełnienia nagłośnienia fabrycznego niezbędny był subwoofer, ponieważ oryginalne głośniki były "skatowanie przez niemieckie techno", niestety na rynku niema dobrej jakości sprzętu, który ma stosunkowo małą obudowę o nietypowej tylnej ściance, dobrą jakość wykonania i materiałów oraz odpowiednią moc (którą można wykorzystać bez trzasków i przesterów).
Zostałem zmotywowany do wykonania skrzyni własnego projektu, początkowo założeniem było "po kosztach", następnie zmieniło się to w "jeszcze troszkę", a finalnie w "raz, a dobrze", tak więc skrzynia przeszła kilka modyfikacji, między innymi powiększenie otworu na głośnik z 20 na 25cm, a to okazało się zbawienne już przy pierwszych odsłuchach. W roli przetwornika gra HERTZ DS-250 w skrzyni zamkniętej 22,7L (po tej konstrukcji uważam, że do samochodu TYLKO skrzynia zamknięta), napędza ją wzmacniacz PhoenixGold XS-2500 który dysponuje mocą 300W w RMS, głośnik 'tylko" 150W w RMS, ale wiadomo, że suba nie słucha się na MAX. Fabryczne Mercedesowskie wygłuszenie bagażnika daje radę, bo basu nie słychać na zewnątrz. Natomiast wewnątrz jest bajka, "mam podejrzenie graniczące z dociekliwością", że sprzęt będzie "wędrował" razem ze mną po kolejnych samochodach. Wszystko to podpięte na odpowiednich kablach:
- zasilające to 8mm^2 z masą do akumulatora
- sygnałowe - nazwy nie pamiętam, ale jakościowo są z tej wyższej półki.
Pierwsza, Berlin - Warszawa.
Trzymać go przy sobie jak najdłużej i dbać o niego.
+Ekonomiczny
+Zwrotny
+Łatwy do zaparkowania
+Duża widoczność
+Bezpieczny
+Zrywny
+Po wyjęciu foteli można śmiało udać się na zasłużony odpoczynek (sen) po dłuższej trasie.
+Intuicyjna obsługa wnętrza
+Wygodne fotele
+Można wyjmować fotele co ułatwia transport i sprzątanie.
Brak dzwona i jakiejkolwiek stłuczki.
Zmianie głośników na jakieś lepsze, założeniu dystansów z MDF, wygłuszeniu drzwi przednich i jak zostanie "materiału" to może i tylnych, a to wszystko już w niedalekiej przyszłości.
Już są nowe fotki i furka czysta, ale na pierwszą fotkę znowu mi się ktoś wbił.
No teraz to widać jaki samochód ma kolor 10/10 pozdrawiam
Piękny mercedesik właśnie mercedes sama marka mówi za siebie czyli bez awaryjnośc i komfort jazdy daje 9/10 za to że jeszcze niema czystych fotek. zapraszam do mojego volvo i gilerki
No bączek piękny! pozdrawiam kolege;)
Ładny Mercedes. Nieźle wygląda. Czekam na nowe foty. 10/10. Zapraszam do Mojego Escorta Cabrio ;) Szerokości !
Ładna maszyna muj sąsiad ma taką i mu służy daje max i wpadnij skomentować moją Vectre Pozdrawiam
spoko maszyna 10/10
zapraszam do obejrzenie i skomentowania mojego simka