Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1993 r.
Kalisz / Wrocław
4973 cm3
320 KM
470 Nm
7.00 s
Przeszło dwutonowy kolos. Toczy fele.
Kupiony latem 2006. Od tamtej pory wiernie mi służy.
Poprzedni właściciel zamontował do niego instalację gazową, z której nie korzystam bo... właściwie to z kilku powodów. ;] Przede wszystkim... Mercedes na gaz? To tak jak Volkswagen na benzynę. ;)) Poza tym ta instalacja jest strasznie lipna. W trakcie demontażu. ;]
Poprzedni właściciel dodał mu również znaczek AMG na tylną klapę co mnie strasznie denerwuje, ale wolę to niż zrywanie znaczka razem z lakierem. ;] Za jakiś czas się tym zajmę, póki co mam ważniejsze wydatki niż lakiernik. ;)
A tu trochę o przyśpieszeniu :
http://pl.youtube.com/watch?v=TIe6e0l-3WI
"Crusin' on them 18s, got me sitting pretty.
You should hear that engine purr, here kitty-kitty!"
;D
Felgi AMG 18\"
Kierownica AMG
Obniżone zawieszenie
Jak na razie to tyle ;)
Żadnych spojlerów, progów czy lamp-a-la-lexus nie będzie. Wiochy nie będzie. Niczego nie będzie. xD
V8
Piękny dźwięk, wysoka kultura pracy... spory moment dający naprawdę godną elastyczność silnika. ;] Przy prędkości ok. 170kmh i zdepnięciu gazu wciąż dociska do fotela. ;]
Może i pali sporo... ale coś kosztem czegoś.
Czarna skóra, podgrzewane fotele, kierownica AMG (skóra+drewno), pełna elektryka. Czasami zastanawiam się czy to na pewno rocznik 93\'. ;)
Lekko obniżone, twardsze niż seryjne. Pięknie trzyma się drogi a jednocześnie zapewnia wysoki komfort jazdy. Trzeba jedynie uważać na felgi bo na naszych drogach potrafią naprawdę być uciążliwe.
Pioneer DEH P6900IB i seryjne, póki co, głośniki. Gra przyjemnie. A już na pewno lepiej niż w momencie gdy go kupowałem. ;)
Dosłownie każda.
Żeby wyróżnić jakąś konkretną :
Trasa Kalisz - Konin (od domu w Kaliszu do dworca w Koninie) - 22 minuty.
09 V 2008 : czas poprawiony na niecałe 21 minut. ;)
240kmh z moją kobietą na fotelu obok. ;)
Ostatnia podróż Mercedesa. Era jego panowania skończyła się wraz ze zderzeniem z Range Roverem, z winy kierowcy Range'a. Mieciu dostał od nadkola do nadkola, silnik sprawny ale nie chcę już go naprawiać. Z ciężkim sercem muszę się z nim rozstać.
Przede wszystkim - zamknięcie licznika (260kmh) ;D
Poza tym w planach jest wypolerowanie felg, przerobienie wydechu (ale dyskretnie, pewnie na oryginalny AMG, Brabus lub Carlsson) i... w dalekich perspektywach... BiTurbo lub \"chociaż\" Turbo ;) W ostateczności, od bidy kompresor ;)
Pewnie będzie tego więcej bo nie zamierzam póki co pozbywać się tego auta.
W124 E500 obok w garażu... ;)
Plusy :
-można wyprzedzać przy 200kmh
-lewe lusterko niepotrzebne ;)
-odgłos silnika
-dobrze prezentujące się felgi
-kopytko ;D
-V8 :D
-zaczynam mieć znajomości na stacjach benzynowych... xD
Minusy :
-zaczynam mieć znajomości na stacjach benzynowych... :/
-spalanie... chociaż myślałem, że będzie gorzej
-takie felgi na naszych drogach to momentami przekleństwo
-to nie jest auto na 1/4 mili - automat (chociaż namieszać potrafi) ;]
Ani plus, ani minus : to typowy krążownik, a nie auto do wyścigów. ;)
-spalanie na poziomie 12-13 litrów na trasie do Warszawy. ;)
-pokonanie na jednym baku (ok. 100l) 650km :)
-ok. 14-17 litrów mniej w baku po 50km (wspomniana już trasa z Kalisza do Konina)
Wstawieniu mu BiTurbo ;D
Ferrari F430 Scuderia lub Mercedesie SL65AMG (R230). A może Koenigsegg? ;) Lancia Delta Integrale Evo też by starczyła. ;)
Albo po prostu technologii nowych modeli Mercedesa pod blachą, którą widać na zdjęciach obok. ;)