Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
1400 cm3
145 KM
213 Nm
0.00 s
Aluski może i nie pasują do klasyka - ale reszta to orginał :)
Moc uzyskana na hamowni przy 4800obr./min.
Doda, że seryjne max uzyskują przy 6600 :)
Więcej fotek i opis niebawem.
Dane, podaję za twórcą tego cudeńka. Pozdro Renata :)
Głowica
Wzmocniona uszczelka pod głowicą
Wzmocnione śruby głowicy
Wzmocnione sprężynki zaworowe
Obróbka głowicy Stage1
Chromowana pokrywa zaworów
Nowe uszczelniacze zaworowe
Komplet nowych uszczelek
Blok:
Nowe tuleje (Becker)
Nowe tłoki (Becker)
Nowe pierścienie (Becker)
Nowe panewki główne +0,25
Nowe panewki korbowodowe +0,25
Nowe panewki oporowe std
Wał szlif 0,25
Odchudzone koło zamachowe (5 mm)
Dynamicznie wyważony wał z dociskiem
Nowy napinacz łańcucha rozrządu
Nowy łańcuch rozrządu
Wałek rozrządu KentCams
Pompa oleju wg. A-grupa
Podstawka pod filtr oleju z termostatem Mocal
Sprzęgło wzmocnione N-grupa
Nowe uszczelinie dołu silnika
Osprzęt:
Intercooler podwójnej pojemności BB tuning
Węże Samco
Przewody podciśnienia Samco
Turbina hybrydowa Turbo Technics Garrett T3
Przewód zasilający turbo w stalowym oplocie
Zewnętrzna chłodnica oleju
Termostat o obniżonej temperaturze otwarcia
Termowłącznik o obniżonej tam. Załączenia
Gaźnik A-grupa K-TEC dysza główna paliwa 140, korekcja powietrza 90
Zawór upustowy
Zaworek MBC presure
Kolektor wydechowy owinięty taśmą termoodporną
Nowa kopułka i palec rozdzielacza
Płyny:
Olej Valoline VR1 Racing 10W60
Płyn chłodniczy Valvoline Maxlife
Olej przekładniowy Elf
Płyn hamulcowy DOT-4
Zawieszenie
Koni Sport (Żółte regulowane) przód
Sasch - tył
Alpine :)