Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1983 r.
2494 cm3
171 KM
226 Nm
8.50 s
Trzecie autko, druga beemka. Do jazdy na codzień, i okazjonalnej nauki jazdy bokami :)
- zawieszenie
- felgi Keskin KT1 4x9j z oponami 205/45 R16
- dystanse 15mm Powertech na przodzie
- tłumik końcowy Ulter
- kompletnie zregenerowane zaciski hamulcowe pomalowane na czerwono
- klocki ATE
- tarcze ATE Powerdisc wentylowane
Oryginalnie m20b20 w 125 konnej werji Jetronic. Jako, że prawdopodobnie miał pękniętą głowicę, pod maską zagościło 2,5 litrowe m20b25, z mnóstwem nowych części:
- akumulator
- pompa wody
- termostat
- paluch
- kopułka
- olej
- filtr powietrza
- zimeringi na wale
- uszczelka pod pokrywą zaworów
- wysprzęglnik
- pompa sprzęgła
Póki co w kiepskim stanie
- 60/40
- amortyzatory Ta Technix z tyłu
- nowe wszystkie tuleje oraz drążki kierownicze w przednim zawieszeniu
Radio + głośniki ;)
Powrót do domu po kupnie auta. 500km w nocy - niezapomniane.
Pomalować i założyć m-technik 1 który leży w garażu. ;)
Plusy:
- potrafi pójść bokiem nawet bez szpery ;)
- ładnie wygląda
- zwraca na siebie uwagę ;)
- jest klasyczna!
Minusy:
- spalanie (!)
- brak szpery
- niekomfortowa