Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Gdynia
652 cm3
24 KM
40.00 s
Bleee...
seria odrestaurowana, pomalowana na czerwony kolorek, w białej komorze prezentuje sie zacnie
przespawany cały srodek od ST zamontowana kapliczka pryszcz nawiewy z ST karkołomy, docelowo na montaż już czeka obrotomierz Lumel MS2 amperomierz i vakuometr )czy jakos tak)
przód resor klepany na płasko, do tego nowe tylne amorki bo krótsze.
Tył to amorki utwardzone hipolem + sprezyny zwijane i utwardzan minus 2 zwoje razem daje mega beton prawie jak bilsteiny do tego przekładnia kierownicy zmieniona na taką z bisa, brak luzów i zarąbisty negatyw :D
Radyjko Unitra Tramp plus 1 glośnik do tego 652 powody z tyłu aby go nie włączać :)
na woodstock z biwakami na wioskach i spowrotem.,po drogach na których rozpadło by sie każde audi
Niewiadow N126 lub N250 i kolejny woodstock 2012 bo w tym roku rady nie dał
-
+jest słodki :D
+jest nisko
+podoba mi się wizja przerobienia
+kołpaczki :D
+60tys przebiegu
+mało pali
+będzie jeszcze niżej
- dużo kasy w niego idzie
- 3 kafle na przeróbki to stanowczo za mało aby przerobić FL na ST ... potrzebne drugie tyle... to na 2010
- rok 2011 podsumowanie portfela... w sumie na cały remont poszło już w sumie 5 kafli damn....
przejechanie drogi z gdyni na Woodstock i spowrotem plus 4 dni biwaku w stronę na. ogółem ponad 1000km podróżny i żadnej awarii
szybkim nie rzucającym sie w oczy autu które pozwoliło by mi troche poszaleć na torze i nie będzie Hondą BMW ani mercedesem może Peugeot 206 s16 lub 106 rallye albo ponownie Colt GTI :)