Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1976 r.
Żagań
1800 cm3
105 KM
0.00 s
W trakcie remontu silnik +blachareczka!
ATS Classic 8" ET-01 na oponce 175/50 Dunlop sport 2000 i tył 195/45 Dunlop sport 9000 po 8mm bieżniczka :D Polerowane!!
Lusterka z wersji SR
Kierownica z wersji SR
Dodatkowe trzy zegary z wersji GT/E
Gałka od kierunków gróba
Fotele Recaro [tapicer poszukiwany bo skóra czeka]
Licznik z obrotkiem [orginał :P]
Pasy 3 punktowe SCHROTH (czerwone)
Piesek z kiwającą główką!
C18Nv 105KM(pełen wtrysk) z skrzynia Getarg 240 (5 biegów) do tego orginalny moscik [gróby]czyli z mocniejszej wersji[ 1.9 2.0 gt/e]!Wsio co sie da w niklu!
Czarne orginalne brak udogodnień z nowszych lat stylistyka na orginał!
Czeka na wstawienie -50/-50 z amorkami KONI ROT!
Radyjko na mp3 ,wzmacniaczyk jakiś zwykły SPL 6kanałowy buahhaha i tuba [Crunch FatBoy 400W]
Po koleji i najważniejsze:
-Pierwsza kontrol po przejechaniu 10km [przekroczenie predkości troszeczke ]
-urwana linka sprzęgła [50km trasy na trzecim biegu bez postoju z wjechaniem na kanał włacznie]
-załapanie panewki i jazda traktorem do domu z silnika nic nie zostało[zatarł sie moja wina stan oleju ma być ciut poad stan i by sie to nie stało]
Spędzone cudne chwile w garażyku!
oj jest tego zwłaszcza plusów!!
Uratowany od złomowiska!
oooooooo jest tego ale zima sie troszke spełni a po zimie wyjedzie cały i okazały!