Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1962 r.
siedlce
2586 cm3
90 KM
0.00 s
Link do krótkiego filmiku
http://pl.youtube.com/watch?v=LJPpNqWDihg
Auto posiadam od 1997r, kupiłem je wryte w ziemie włożyłem w nie 5 lat pracy,i sporo pieniędzy Dokupiłem drugi egzemplaż na dawce organów, cały czas staram się je doprowadzić do 100%-towego oryginału...i myśle że mi się tu uda.
WIELKIE PODZIĘKOWANIA I SZACUKEK DLA MOJEGO OJCA \\\"JANUSZA\\\" BEZ JEGO WSPARCIA , WIEDZY I POMOCY NIE MÓGŁBYM ZAPREZENTOWAĆ TEGO AUTA !!!
(powieśiłem proporczyk)
Rzędowa 6-ciocylindrówka, na jednogardzielowym gażniku webera, rozrząd na kołach zębatych, bardzo elestyczny , sprzężony z 3-biegową skrzynią , pozwala rozpedzić auto do 160km /h
Wszystko otapicerowane od nowa. Jedynie sufit został oryginalny.
Najprościj zobrazowac...\\\"jak w Żuku\\\" Po kapitalnym remoncie, ciche i mięciutkie.
Stary poczciwy monofoniczny blaupunkt , nie gubi fali gra czysto.
Góraszka piknik lotniczy, nie wpuścili mnie na zlot zabytkowych samochodów hehehhe.
Są wielkie, najbliższa to włożenie orginalnego zderzaka z przodu, nowy lakier, i przebudowa tylnych lamp.
Plusów nie sposób policzyć, minus, to szacunek naszego państwa do tego typu zabytków, cena paliwa i OC
Osiągnięciem jest że auto o kazdej poże roku, dnia i nocy, zapala niezaleznie od warunków atmosferycznych, i mozna nim jechać na dowolne odległości.
Zrobieniu wszystkich chromów na błysk.