Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1973 r.
Nowy Sącz
903 cm3
46 KM
0.00 s
Kupiłem ten samochodzik od pierwszego właściciela za parę groszy/ autko było w stanie gorzej niż krytycznym, ale jeździło i to nawet całkiem nieźle/zakochałem się w nim i tak przelałem tę miłość na niego.trwało to prawie pół roku, lecz efekty sa widoczne na pierwszy rzut oka.zobaczcie sami
felgi TIP-TOP polerowane z grafitowym rantem(polonezowskie ale jak je odpicowałem, to mają naprawdę ładny wygląd)opony przód 165/55 tył 175/75. (z)ręcznie robiony tłumik końcowy
polerka całego zespołu napędowego, akcenty w kolorze nadwozia/polerowane kanały dolotowe, wylotowe.
własnoręcznie zrobiony kokpit jak widać na zdjęciu, równieżkonsolka w której znajduje sie stare radio Becker i zegar od warszawy. kierownica z nabą od VW Carmann Ralye,własnoręcznie robione przełączniki kierunkowskazów itd, tunel zmodyfikowany/kula bilardowa na miejscu gałki zmiany biegów i 2 piłki golfowe pod lusterkiem, dla nadania innego sportowego akcentu:)
przód standardowy Mcperson.wzmocnione kielichy, wahacze, łączniki. tył twarde amortyzatory, dodatkowe pióro w resorze, resor lekko klepany wahacze wzmocnione, części wszystkie nowe z moimi drobnymi poprawkami:D
serce: Becker 2x20W zamieniany na Blaupunkt mp3 4x50W
Głośniki:
przód - "Alpine 6 1/2" dwudrożne 210"
tył - podwójny subwoofer "Boschmann 300"
wszystkie, od jazdy do pracy na 4tą rano bez prawka po najbardziej zwariowane wypady z ekipą, np koncert Kombii, oj działo sie
zmiana silnika, ale jak mi sie zachce to wrócę do pierwotnego zespołu bądź też do 100% oryginalności
minusy: skrzynia biegów i przepały
plusy; unikatowość wygląd i rewelacyjna tylna kanapa, w której się świetnie siedzi i nie tylko;o dźwięk silnika i zawieszenie
około 130km/h
Hot-Rod Willys V8