Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1966 r.
595 cm3
25 KM
54 Nm
29.00 s
Jestem jej 3 właścicielem. Pierwszy właściciel garażował ją przez 30 lat i zrobił do początku lat '90 zaledwie 40tys km. Równierz na początku lat '90 przeszła remont silnika (nowe cylindry i wał). Drugi właściciel pojeździł nią trochę, nieco popsuł(między innymi jaskółkę i instalację elektryczną) i zostawił na pastwę losu. Obecny właściciciel przywraca należytą drugą młodość
P60 na mechanicznym zapłonie. Konstrukcja praktycznie żywcem wyjęta z modelu 600. Gaźnik starego typu niestety pogorsza osiągi i zwieksza spalanie ale za to jest nieskomplikowany
Silnik odpalił, ale szczelnością nie grzeszy
Stare, orginalne i troche sparciałe. Praktycznie też z 600. Klawiszowe włączniki, kwadratowy licznik (montowany tylko w '66), kremowe tapicerki bez szwów, dywaniki z lamówką. W przyszłości dywaniki i obicia siedzeń pod kolor boczków
Obecnie tapicerki są odnowione i czekają tylko na zamontowanie pod koniec remontu
Z przodu poprzeczny resor i trójkątne wachacze. Z tyłu równierz resor i równierz wachacze. Po demontażu okazało się strasznie brudne i zaniedbane ale zdrowe i w miare sprawne.
Obecnie remontu wymagają jedynie zwrotnicee i hamulce
Po kupieniu był zamontowany tylko głośnik w desce (podobno było tam też dawno temu jakieś radio Made in Taiwan :/)
Obecnie czeka już radio Stern Berlin
Pierwsza podróż na lawecie
Remont, rejestracja na zabytek no i oczywiście kompletowanie bzdetów
+ Pełen rarytasów
+ Rocznik
- Stan przy kupnie
Odnalezienie i kupienie
Odpalenie silinka po prawie 10 latach stania.
Do niedawna najstarszy Trabant 601 na PJ
Tak dla ciekawskich, to coś otwartego na dachu to orginalna niemiecka apteczka, w której większość rzeczy stała sie przeterminowana jakieś 25 lat temu :)
pokojówce i niewolnicy... ups, nie ten serwis :]