Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Lublin
650 cm3
30 KM
30.00 s
Mój pierwszy samochodzik przerabiany na katagorię B1 (czyli samochód o masie własnej do 550kg )
gaźnik przeroboiony tak jak wszędzie opisują, wypolerowany, zaklejone dziurki w uszczelce żeby paliwo sie nie lało, przerobiony dyfuzor, powiększone dysze ale nie pamiętam już o ile, poprawiona głowica i splanowana 5mm, zawory od cc, popychacze zaworów w aluminiowych tulejkach
całe wybebeszone, aby maluszek miał odpowiednią wage, założona klatka, 2 fotele BiMarco z pasami SCHROTH, naba i sportowa kierownica
resor z przodu jeden dołożony i sklepany, z tylu jeden zwoj uciety i włożone gumy
ze wzgledu na brak wygłuszenia w środku auta nie ma żadnego audio
hymm... chyba pierwsza podróż nim, ponieważ auto zostało zakupione w Białystoku to powrót do Lublina był dosyć ciężki, ale maluszek przetrwał chodź mój słuch znacznie się pogorszył od tamtej pamiętniej podróży ;p
+ bardzo dobre przyśpieszenie
- straszliwe głośny
- strasznie twarde zawieszenie
chevrolecie camaro z 67'