Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1978 r.
warszawa
2418 cm3
285 KM
5.00 s
autem zajmuje sie od ponad 5 lat. zapraszam wszystkich na www.stratopolonez.pl :) tam cała historia
wszystko co tylko możliwe. Tuning oczywiście jak najbardziej fabryczny :):):) wykonany przez najlepszych mechaników z Ośrodka Badawczo Rozwojowego FSO Falenica.
V6 2418ccm, 285KM przy 7800obr/min, 3x gazniki weber 48IDF, 4xOHC, 2 zawory na cylinder
jednoosobowe, przerobione z Poloneza, kubełek w środku, kierownica ATS,
wyczynowe, regulowane (gwintowane przód i tył) na unibolach, pochodzące z Lancii Stratos.
brak resorów piórowych w POLONEZIE :)
brak ponad 130dB przy wolnym wydechu robi swoje
przejazdy po Muzeum Techniki oddział norblin podczas Festiwalu zabytków motoryzacji
dokończenie remontu silnika - wymiana tłoków na kute lub przynajmniej lepsze od tych któe są wsadzone :(
spalanie, drogie czesci zamienne :):):)
dwa razy byłem jako wystawca na wystawie Racing Show
auto wystawiane bylo na kilku imprezach w Muzeum Techniki
zrobieniu takiego auta na własność