Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
Żnin
1300 cm3
55 KM
0.00 s
Witam , jak widac Golfik II wersja Boston , celem jest doprowadzenie go do stanu zbliżonego ideałowi :) ma nie odróżniac się mocno od oryginału i byc bezawarajny :-)
w planach zmiana tłumika końcowego , lekka gleba i filtr stożkowy
1.3 NZ na pełnym wtrysku do 100 km /h zadziwił już nie jednego , ogólnie wdzięczny silniczek
fabrycznie , czysta nie zniszczona tapicerka , jedyny mankament to lekko zarwany fotel kierowcy
póki co seria w planach delikatna gleba ale na seryjnych amortyzatorach , w najbliższym czasie wymiana amortyzatorów na tylnej osi
panasonic 01 czyli oldschoolowy kaseciak , głosniki w miejscach fabrycznych , podszybie - boschmann, parapety tylne - peying , nie zależy mi na top audio , nastąpi może wymiana radia na oryginał VW
wyjazd nad morze , Golf zapakowany pod sufit na pokładzie 4 osoby i prawie 700 km bez awaryjnej jazdy .
dbanie i doprowadzania auta do stanu mnie zadowalającego
zabezpieczenie słabych punktów nadwozia środkami antykorozyjnymi , wymiana oleju , paska rozrządu , filtra oleju , filtra paliwa .
Wymiana anteny wraz z przewodem , wymiana lusterka prawego razem z mechanizmem , wymiana podszybia na twarde, wymiana sondy lambda . Nasmarowanie wszystkich zamków , mechanizmów itd. , położenie wycieraczki na płasko , wymieniony tłumik na bardziej basowy :)
mk II z silnikiem 1.9 TDI