Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1971 r.
Jaworzno&Kraków
595 cm3
26 KM
0.00 s
Trabi prawie od swojego poczatku w rodzinie- mial około 1000 km jak mój dziadek go kupił od jakiegoś Czechosłowaka w 1971 roku. Od 1990 do 1998 stał w marnym stanie jak sie okazalo w garazu, skad ostatecznie go wydobylem:) Troche trwalo zanim zaczal jezdzic, ale sie udalo. Zostawiłem w nim instalację 6V. W zasadzie jedynym większym odstępstwem od oryginału jest przeróbka nawiewu na coś co przypomina trochę nowy typ. W 2002 r. przeszedł gruntowny remont blacharki i dostał srebrny lakier. Obecnie przydalby sie juz kolejny remont - przynajmniej lakieru i usuniecie sporej ilosci ognisk korozji oraz różnych denerwujących czasem drobiazgów:D Póki co się jeszcze dzielnie trzyma wożąc mnie do pracy.
brak
standardowy bez przeróbek
Bez większych odstępstw od oryginału. Trochę poratowane przez tapicera parę lat temu fotele przednie bo oryginalny materiał razem z gąbką się po prostu rozsypał.
Oryginał
Jakieś stare brzękadło plus dwa głośniki ale da się słuchać.
W zasadzie każda podróż niesie ze sobą jakieś niezapomniane chwile:)
Przygody to na przykład remont silnika w Łodzi czy urwany tylny wahacz z kawałkiem podłogi za Częstochową.
Nie wiem jeszcze kiedy ale jakiś remont by się przydał nadwozia szczególnie ze względu na pojawiającą się coraz częściej rdzę:(
Na plus to wspomnienia jakich dostarcza oraz ludzie, których dzięki niemu poznałem:)
Minusy jak wymyśle to dopisze-ogólnie to chyba takie same jak w większości starych wehikułów:D
Jak sobie przypomnę coś ciekawego to napiszę ;)
Chyba duży ciepły garaż i mały warsztat na własne potrzeby :)
No i wypadałoby nim w końcu do Zwickau pojechać.