Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Bielsko-Biała
594 cm3
26 KM
55 Nm
20.00 s
Trabancik składany z kilku innych z najlepszych części jakie miałem we wszystkich poprzednich. A ten jest taki jak miał być. Poprzednie dążyły do stanu obecnego a ten obecny ma coś z każdego poprzedniego.
bixenon, planowane głowice, wyparcie przedniego resora, niski zawias, przedłużane wahacze, amory z łady niwy, neony niebieskie i takie tam bajery
dwusuwowy rzędowy dwucylindrowy z przepłukiwaniem zwrotnym chłodzony powietrzem
zasilany wypolerowanym gaźnikiem VEB 1.1
spalnowane głowice, zapłon elektroniczny
Stara deska typu De Luxe tapicerka srebrny welur, białe zegary z niebieskim podświetleniem + wskaźnik paliwa z Wartburga (wszystkie oryginalne z dorabianymi tarczami), webasto 211 kompletne z wydechem i sterowaniem.
obniżone i utwardzone zawieszenie, poszerzone wahacze
Zwykły CD mp3, jajka alipne, skrzynia band pass Turbosound TSB-110
Miskolc Węgry 2010 powódź stulecia
jeśli chodzi o prędkość to budzik zamyka a jak było 353 to wtedy i do setki około 10