facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

BMW 5 1984r

Oglądano już 2797 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o BMW 5 »
  • Rocznik

    1984 r.

  • Właściciel

    bumier5

  • Kategoria

    Klasyczne

  • Lokalizacja

    Poznań

  • Pojemność

    2788 cm3

  • Moc

    184 KM

  • Max. moment obrotowy

    240 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    9.70 s

  • Opis

    Auto sprowadzone przeze mnie w lutym 2008 roku z Niemiec, jako moje piąte - miałem je krótko i teraz nie pamiętam nawet przebiegu.
    Podane zużycie paliwa dotyczy trasy prawie 1100km, którą pokonałem sprowadzając ją z Niemiec (prawie pod francuską granicą). Rejestrując ją w urzędzie we Freiburgu, kolejki były tam większe niż w Berlinie, a na ścianie wisiała stara, z białymi literami tablica rejestracyjna z Poznania :)
    Zdjęcia pochodzą ze strony mobile.de, które ściągnąłem zanim ją kupiłem, niestety przed sprzedażą nie zrobiłem swoich.
    Zawieszenie, skrzynia biegów, felgi i zderzaki były w bardzo dobrym stanie, niestety reszta nadwozia okazała się mocniej skorodowana niż było widać na pierwszy rzut oka, ale jeździła dużo lepiej niż 520-stka i nie tylko pod kątem osiągów.

  • Tuning

    Nie było...

  • Silnik

    Dołożony katalizator - wbity w Brief, więc pewnie moc była mniejsza niż według danych fabrycznych, bo auto było raczej mułowate jak na 528 (do setki ponad sekundę dłużej niż podawała fabryka - w szablonie moje pomiary).

  • Wnętrze

    Szyby elektryczne z przodu, rzadki model oryginalnej trójramiennej kierownicy obszytej skórą (częściej spotykany w E24), oryginalna skórzana gałka zmiany biegów, oryginalny sportowy fotel po stronie kierowcy (zdecydowanie lepszy na dłuższe trasy niż zwykły), roleta tylnej szyby, szyberdach, zagłówki z tyłu...
    Deska rozdzielcza nie miała o dziwo żadnego pęknięcia, przednie zderzaki nie miały wytartego chromu od kapiącej z błotników wody, fotel kierowcy był jednak trochę przetarty...

  • Zawieszenie

    Seryjne...

  • Car Audio

    Było włożone radio od jakiegoś znacznie nowszego modelu (E38 lub E39) i jeszcze poniżej wbudowany był equalizer...

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Sprowadzenie jej i przyśniecie na polskiej autostradzie...

  • Perspektywy

    Były, ale potem stwierdziłem, że nadwozie jest za mocno skorodowane i zrezygnowałem...

  • Plusy i minusy pojazdu

    O wiele lepiej utrzymywała kierunek jazdy na wprost (sprawiała wrażenie o wiele cięższej) i hamowała niż moja druga E28 (2,0)...
    Wadą w momencie kupna, podobnie jak w mojej drugiej E28 była wilgoć na podłodze przed przednimi fotelami...

  • Osiągnięcia

    Zero mandatów :)

  • Marzę o...

    BMW E28 535i (ale nie M535i) bez katalizatora (218 koni), z ręczną skrzynią i sportowymi fotelami...

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Honda CBR 600
  • Ford Escort
  • Honda VTX 1300
  • Skoda Fabia
  • Fiat 126
  • Kingway Ufo

Co robią kierowcy na PJ