Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Złotów
2000 cm3
200 KM
170 Nm
7.00 s
-4g63T 6 bolt, silnik został wymyty, uszczelniony, skręcony na śrubach ARP
-głowica splanowana + uszczelka Elring
-nowe uszczelniacze zaworowe i popychacze hydruliczne Topline
-nowe świece i przewody zapłonowe NGK (made in Japan)
-turbosprężarka big16g (silnik wystrojony na 0,7 bara)
-kolektor wydechowy z 2G GST
-skrzynia biegów Galant td – zalana nowym olejem Valvoline
-wydech przelotowy z końcową puchą El-tec
-blow off firmy Properfect
-filtr powietrza K&N
-wtryskiwacze 560
-pompa paliwa Walbro 255
-amortyzatory Koni + sprężyny H&R
-beżowe wnętrze (fotele przednie, dywany, boczki drzwi, podłokietnik) + czarna kanapa i półka bagażnika obita skórą
-zegary w słupku Auto Gauge
-zegary USA (prędkościomierz w milach, obrotomierz ze wskaźnikiem doładowania, nieco inne kontrolki od Euro)
-dokładka przód od Laguny, tył dokładka Eclipse
-białe postojówki + białe kierunkowskazy USA + biała blenda Eagle Talon
-klosze tylne oraz szyby przyciemnione
-sportowa naba i mniejsza kierownica Mitsubishi obszyta skórą
-lakierowanie i nowe progi (2012r.)
-białe aluminiowe felgi Enkei 17’
-pokrywa zaworów malowana na biało z czerwonymi napisami
-naklejki klubowe MEKP oraz ,,Eat Sleep DSM’’
-przycisk świateł przeciwmgłowych od ,,polifta’’
4G63T 6bolt
2.0 DOHC 16v Turbo
moc: ~ 200 km
Radio Clarion 4x51W
2 x głosniki Boss Audio RT5CK
2 x głosniki Boschmann PR-1650X
2 tweetery w podszybiu
raczej wolę słuchać silnika ..