Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1994 r.
2000 cm3
0.00 s
maly opis wykonania turbo! :
tzw system \"draw thru\"
turbo znajduje sie \"po\" gazniku wiec mieszanka paliwowo powietrzna napierw znajduje sie w gazniku poczym poprzez turbine jest wtlaczana do komry spalania! rozwiazanie takie daje mozliwosc zastosowania turbiny przy polonezowskim zwyklym gazniku i umozliwia jazde na LPG!
\"borkostyling\" hehe;)
- silnik: jednostka napedowa fiat argenta 2.0 DOHC 1986r (silnik w orginale wtryskowy) , turbina Garet volvo v70. 2,4 benzyna,intercooler opel astra 1.7 ,chłodnica oleju subaru impreza STI, druga chlodnica oleju opel 2.0 16v, gaznik polonez! wspomagaie kierownicy.
mix desek brązowej i kremowej. licznik wyskalowany na 8km. podswitlany na niebiesko w \"drewnianej\" ramce , fotele i kanapa z fiata 125 brozowa \"skora\" kanapa z podlokietnikiem , pokladowy mis uszatek, ciupaga.
: - zawieszenie!
tył- resor ze stara- trzypiorowe,! poszezone 2,5cm na strone
przod- zpręzyny z truck diesel utwardzone gumami
: - ogumienie
- 185/65/15 x 4 koła!
radio...
głosniki 17 w przednich i tylnych drzwiach oraz gabarzniku-
trasa Kraków - Monachium - Kraków.
doprowadzenie do stanu \"idealnego\" zmiana silnika na 3.2v/r 6 bi turbo.
zarłacz paliwowy - cochwile trzeba cos reperować. - naszczescie drobiazgi - ale i tak go uwielbiam...
ze to wogule jezdzi.... i to niezle;)
...o..tym zeby w koncu moc tylko prztrzec z niego kurz i wsiąsc i pojechac na przejażdżke.. zeby dokoncyc i zrobic go na cacy - i silniku 3200 v/r 6 na dwuch turbinach