Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
Koszalin
2792 cm3
190 KM
275 Nm
6.00 s
Auto: Volkswagen Golf II
Model: GTI 8v (teraz VR6) dodatki 16v
Rok: 1988
- usuniety akumulator,znajduje sie w bagażniku
- power rohr
- rozwiercona i polerowana przepustnica
- rozwiercony kolektor ssacy
- kolektor 6:2:1 wyjscie 2,5 cala TA Technix
- rura 2,5 cala przelot
- patelnia 2,35 cala
- rura 2,35 cala przelot
- brak katalizatora
- rozporka Wiechers'a (tyl przód)
(AAA) VR6 2.8
- oryginalne wnętrze GTI
- pasy szelkowe SPARCO
- gałka vw motorsport
- elektryka szyb
- dziura w dachu
- wspomaganie
- gwint TA Technix
- tarcze ATM Mikoda GT Series
- przewody hamulcowe w oplocie stalowym
- ABS i EDS
- klocki EBC Green Stuff + EBC BF Race 307+ (tył,przód)
- Speedline 16'z Alfy Romeo
Znajduje się pod maską :)
Szybsza jazda z Ferrari F430 przez Gdynie :)
Doprowadzenie auta do stanu "Jak z Fabryki"
+Oryginał
+Moc, dźwięk silnika
+Wrażenia z jazdy.. Bezcenne
-Polskie drogi
-Drogieee części
.. lepszych drogach..