Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1973 r.
Łódź
1600 cm3
0.00 s
Garbusik z 1973r, jeszcze z fabryki w Wolfsburgu :)
prawie oryginał, a zdjęcia z różnych lat jego uzytkowania - zmieniał się prawie co rok w ciągu 6 lat, jak nim jeździłem
1600 seryjny po kapitalnym remoncie + stożek, sportowa pompa oleju, zmieniony rozrząd, świece i przewody NGK, aparat Beru
tu pozmieniane najwięcej - sportowa kierownica, drążek zmiany biegów krótki EMPI, różne zegary, żeby kontrolować temperatury i ciśnienia wiatraka, wygodniejsze fotele
aluminiowe nakładki na pedały, zamiast dywaników blacha aluminiowa ryflowana, biała tarcza prędkościomierza, WEBASTO
pierwszy zestaw to był sportowy BILSTEIN, później zmieniłem na bardziej komfortowe gazowe KAYABY;
hamulce przednie zmienione z bębnów na tarczowe
Blaupunkt na mp3 i 4 głośniki - 2 w drzwiach i 2 w półce - nic specjalnego :)
oj wiele przygód było... łącznie z niedojechaniem do celu :)
było jeszcze sporo w planach - silnik 2.0, 2 gaźniki, skrzynia "długa" tzw. S i sporo pracy, ale zmieniłem na inne nietypowe i piękne auto
klasyk, do tego dzieci pokazywały go palcami i biegły jak przejeżdżał, do tego piękny dźwięk starego wiatraka;
minusów bardzo dużo (w końcu to było tanie auto dla ludu, do tego sprzed kilkudziesięciu lat), m.in.: w zimę zimno, w lato gorąco, łatwo było go przegrzać i potopić panewki, zero komfortu na dziurach, niedociążony przód, mały bagażnik, niewygodna tylna kanapa + plus mało miejsca
155 km/h; spalaniem raz w trasie zszedłem do 7l, a tak to około 10l; w mieście nawet do 16 w zimę
spójrz na mój obecny samochód ;>