Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1983 r.
Starachowice
1482 cm3
82 KM
115 Nm
14.00 s
Bandyta o wdzięcznej ksywie Kojot został odkupiony od pierwszego właściciela- dziadka który w 83r nabył go za \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"twardą walute\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" czyli dolary, na co jest dokument. Mam na niego pełną dokumentacje i jestem bardzo zadowolony z zakupu :)
Nie przewiduję. Jestem zdania że klasyki trzeba restaurować a nie tuningować :)
Silnik to 82 konna wersja silnika 115C, zaprojektowana przez Aurelio Lamprediego- głównego inżyniera Ferrari :) Jego stan jest wyśmienity- autko od nowości zrobiło zaledwie 30tyś km :)
Przestronne i miłe. Z tyłu stoi nieodzowny piesek z kiwającą główką, co dodaje smaczku i klimatu. Gałka zmiany biegów z emblematem Polski Fiat, breloczek przy kluczach również z wizerunkiem tegoż wozu :)
W idealnym stanie- resorowane :)
Żadna rewelacja ale da sie słuchać :)
Każda przejażdzka moim Kojotem to niezapomniane wrażenia :)
Niestety, już brak. Kochana maszyna zmieniła właściciela :(
Plusy:
-klasyk
-wygląd
-silnik
-frajda z jazdy
-klimat
-oryginalność
-nienaganny stan
-...itd itp :P
Minusy:
-spalanie (przy budżecie studenckim trzeba mieć niestety lekką nogę jeśli chcemy jeździć w miarę oszczędnie)
Danie nauczki pajacowi z Golfa III podczas startu spod świateł :P
..tym aby silnik Kojota nigdy nie zamilkł, by wiózł mnie zawsze do celu, oraz o tym by paliwko było tańsze :P