Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1981 r.
FGW
1481 cm3
75 KM
115 Nm
0.00 s
Samochód, na którym wychowałem się. Od ok. 2004r lat w moich rękach. Maszynę darzę wielkim sentymentem.
Od 7 lipca 2009r do 16 grudnia 2011 samochód przechodził kapitalny remont.
OHV, 1481cc. Po ruskim remoncie, wymienione panewki główne, tłoki (polonez 1500), rozrząd, dotarte zawory i kilka innych pierdół. Kolektor wydechowy i rozrusznik od poloneza GSi, pompka paliwa od łady, zaworek nagrzewnicy od lublina, wyłącznik zapłonu.
Skajowe czarne fotele i czarna wykładzina, kierownica Monte Carlo, diodowy obrotomierz po lewej stronie, rosyjska nakładka na lusterko z wbudowanym cyfrowym zegarkiem, grubsze wygłuszenia, wakuometr.
Przód - sprężyny, amortyzatory z Poloneza.
Tył - resory wołające o pomstę do nieba...
Safari 6 z wlutowanym konwertorem UKF i 3 głośniki. Wejście AUX.
Ostatnia długa trasa - wyjazd do Kołobrzegu. Podróżowanie tą maszyną było czymś niepowtarzalnym.
Po remoncie każda jazda jest przyjemnością :).
+ od początku w rękach ojca
+ Polski Fiat 125p
+ wczesny eMeR
- szkoda gadać :).
Wakacje 2009, 2010 i 2011 w zaskakującej większości poświęcone temu parchowi.
Dużo blizna na prawej dłoni od kapnięcia palącego się bitexu na podłodze auta, bezcenne ;).
Przegląd techniczny innym autem, rozmowa dwóch diagnostów między sobą \"Ty, a wiesz jakiego on ma odpier.. fiata?\".