Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1987 r.
ZGR
4196 cm3
250 KM
430 Nm
7.20 s
auto które rykiem i wyglądem kpi z tandety, niektórzy twierdza ze jest to auto z półświatka, stworzony do tras pochałaniacz kilometrów
gleba firmy LOSUSPENSION
koła OZ racing futura 8j przód 12j tył
białe kierunki hella "smoke"
tylne lampy "fifty" US look
kolor nadwozia wg oryginału dodane tylko 60% perły
silnik przebudowany w maju tego roku ma blok M116.965 przerobiony kompleksowo przez firmę KOENIG blok silnika jest odprężony,korbowody są skrócone, tłoki i wał są kute.
Taki silnik kupiłem z placu na SWAP moja ingerencja polegała na wymianie głowic, rozrządu oraz wtrysku z 5,0 - M117
skrzynia biegów pochodzi z silnika 5.6 most został standardowy, efekt, żywsze auto, lepiej się zbiera
wnętrze oryginalne z racji paskudnych zniszczeń zmienione z czekoladowej skóry na jasno szarą wraz z mahoniowym drewnem
była to najdroższa opcja w tamtych czasach
przód amortyzatory gazowo - olejowe
tył NIVO - samochód fabrycznie przygotowany do ciągnięcia cięzkich przyczep wg briefu można obciażyć go ciężarem 1900 kg NIVO ma za zadanie utrzymać auto w jednym poziomie
dbać
mozna powiedziec ze spalanie jest troszke minusem a tak nie ma na co narzekać
każda potyczka spod świateł z calibrami kadetami E 30 i tym podobnymi dresowozami i ich miny na następnych światłach :D
300 SL słynna mewa