Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1987 r.
Katowice
2120 cm3
72 KM
147 Nm
50.00 s
Tarpan RS 237 lakier standox niebieski metalik.Auto po gruntownym remoncie blacharskim (wymiana poszycia nadwozia, wzmocnienie szkieletu, wymiana poprzeczki ramy). Silnik po remoncie kapitalnym, skrzynia biegów 4 wzmocniona z żuka diesla.Nowa instalacja elektryczna, układ hamulcowy.
Opony ciężarowe 205/70, felgi z Honkera.
Sprężyny z wersji diesel,resory wzmocnione z żuka,hak holowniczy z mercedesa,hamulce z samoregulacją,instalacja gazowa-niestety.
S-21 po kapitalnym remoncie
Auto pomimo najwolniejszego mostu rozpedza się do 110 km/h.
Ma bardzo dobre przyspieszenie ale do zakresu 60-80 km/h.
zajmę się nim w zimie
sprężyny twardsze z wersji diesel.Resory wzmocnione z żuka-myślę o odbojnikach ze Stara lub Jelcza aby wyjątkowo móc załadować więcej.
ryk silnika to muzyka
pierwsza jazda:
pół obrotu koła kierownicy luzu, słabe hamulce, brak pasów,zakręt,otwierające się drzwi i auto z przeciwka...
montaż CB radia, wykończenie i wyciszenie kabiny.
minusy dużo pali
poza tym same plusy
poskładanie go z kupy części po dwóch latach od rozbiórki i to że rodzina mnie nie zabiła.
silniku hemi.
Chciałbym aby towarzystwa ubezpieczeniowe inaczej podchodziły do tego typu pojazdów.