Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1987 r.
595 cm3
26 KM
55 Nm
28.00 s
Urodziłą się w '87 w fabryce w Zwickau jako Trabant 601S. Pierwszemu właścicielowi służyła dzielnie przez 19 lat.
Obecnie jest już w większość wersją 601 S De Luxe
Cult-Style i Custom
P65 z elektronicznym zapłonem
*Deska roździelcza z lat '70
*Kierownica sportowa z lat '70
*Czarne dywaniki (orginalne z lat '70)
*Tapicerka z kombinacji Jeansu i imitacji skóry (obecnie czeka juztylko na dokończenie podsufitka)
*Jaśniejsze podświetlenie liczników w kolorze "upiornej zieleni"
*Prędkościomierz z chromowaną ramką
*Licznik ilości paliwa w baku
*Obrotomierz orginalny DDR
*Usunięty nawiew zimnego powietrza
*Przesunięte cięgno maski
*Elektryczny spryskiwacz przedniej szyby
*Pasy bezwładnościowe ze ściągaczem
*Customowe tarcze liczników (Manga)
*Orginalny proporczyk DDR Motorsport
Tylna półka pełna gadżetów:
*Paczki po Klubowych i Męskich
*Pfenigi z DDR (Monety)
*Przypinka "Solidarność"
*Apteczka z lat '80
*Hełmofon lotniczy (bo podobnoż jest w środku głośno)
* Kołpaki od Wartburga
*Phillps 720 z magnetofonem i mechaniczną, 4 kanałową pamięcią FM dedykowany do Opla
*Wzmacniacz AK6000 produkcji NRD
*Dwa głośniki Goodmans Loudspeakers Limited 16cm
*Elektrycznie wysuwana antena
*Odtwarzacz MP3 USB z pilotem
Hamowanie zakończone efektownym poslizgiem i wjechanie bokiem na przejscie dla pieszych
Odpalenie po prawie dwóch miesiącach bezruchu (zasłona dymna :D )
Swap silnika, Fotele kubełkowe, Czekają nowe felgi
Plus wiązką, Minus na masie
W sumie to chyba osiągnięciem jest to że nie uznaje żadnej innej marki poza Trabantem :D
Cieplutkim, w pełni uzbrojonym, już nie trzy -, a cztero - stanowiskowym garażu :)