Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1986 r.
Poznań
1771 cm3
100 KM
0.00 s
Opel Rekord E2
Opel Rekord E2
Ostatni z Rekordów to Rekord E2 produkowany od 1982 do 1986. Linia nadwozia najbardziej przypomina Omegę A - zwłaszcza przód auta. Silniki wreszcie uzyskały porządne moce od 75KM w 1.8N - czterocylindrowym OHC z gaźnikiem 1B1 do 115KM w 2.2i - czterocylindrowy CIH z wtryskiem Bosch LE Jetronic. Hamulce tarczowe z przodu i bębnowe z tyłu stopowały autka rozpędzające się do 190km/h (2.2i). Rekord E2 posiadał 4 i 5-biegowe skrzynie manualne oraz 3-stopniowe skrzynie automatyczne. Wersja diesel 2.3L miała 65KM, ale za to moment obrotowy 172Nm/2500rpm.
Auto od jedynego właściciela z Berlina (pan1913r.)
Kupiłem go w sierpniu 2007r.z przebiegiem 78000km
Auto trochę stało,więc wymagało wielu prac przy mechanice i zostało wypastowane,gdyż było pokryte MCHEM;]
Piesek z kiwającą głową tylna półka(duży),deska rozdzielcza (mały):-)
1,8 na elektronicznym wtrysku,założona sekwencyjna instalacja gazowa
100KM w zupełności wystarczy do spokojnej,ale dość dynamicznej jazdy
przy 60km/h w aucie panuje błoga cisza;]
SUPER!!!
Kierownica obszyta skórą
Połączenie beżu z brązem(rewela)
Grube mięsiste welury(niespotykane w autach z naszej epoki)
Kanapo-fotele zapewniające wygodę nawet w bardzo długich trasach
mam 194cm wzrostu i miejsca nie brakuje mnie ani pasażerom za mną;]
dobrze znosi nasze (coraz lepsze) drogi;]
jest komfortowe i ciche
Oryginał z epoki ładnie wyglądał,ale niestety na trasie się nie sprawdziło,więc założyłem CD sony+głośniki w drzwiach blaupunkt,tył z omegi B
daje radę;]
Drugi dzień po zarejestrowaniu
Poznań-Wrocław-Katowice-Rzeszów-Lublin
-Radom-Warszawa-Poznań
5 dni bez zająknięcia;]
Dbać,dbać,pieścić i jezdzić jak najdłużej
++++++++++++++++++++++++++++++++++++
tym aby motoryzacja cofnęła się do lat 80tych