Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1973 r.
Koluszki
1600 cm3
50 KM
0.00 s
Mój garbus to model 1300 z 1973r.
garba wykorzystuje do wszystkiego ;woże do ślubu ,jeżdzę do pracy ,na zloty,z przyczepą towarową itp
Felgi chromowane 15x6" firmy MANGELS
chromy w silniku
chromy na zewnątrz
Centralny zamek z alarmem
wymiana 1.3 na 1.6 z racji rocznych przebiegów w granicach 20 tyś silnik z instalacją LPG.
W lato filtr stożkowy, chromowany aparat zapłonowy,chromowane koło alternatora i śruba,wypolerowane aluminiowe koło pasowe,chromowana osłona cewki zapłonowej,chromowana blachana pod alternator,chromowany szklany filtr paliwa,chromowana miarka poziomu oleju i na dzień dzisiejszy to tyle
Środek konsola od golfa 1 gti z zegarami vdo :ciśnieniem oleju,obrotomierzem,zegarkiem,i voltomoierzem.
CB radio
seryjne;
PRZÓD-belka skrętna,sworznie wachacz amortyzator
TYŁ-wachacz ,belka skrętna,amortyzator
Radio pioneer+ zmieniarka na 12 CD 4głośniki 2 tweetery i tuba (chwilowo bez wzmaka)
Jak zaczynałem z garbusem ,urwany sworzeń w prawym przednim kole przy prędkości 30km/h.Cóż lawetą z Torunia do domu jakieś 300 km
jeszcze powymieniać pare rzeczy żeby garb był ładniejszy
PLUSY;prosta mechanika,łatwo dostępne częścii tańsz jak np 10 lat temu ,trwałe zawieszenie jak na nasze dziury(rurowisko),jak garb jest ładny i głośno chodzi to panienki się oglądaja
MINUSY:zbyt duże zużycie paliwa na krótkich odcinkach,nie zabezpieczony-to RDZA,;
Jeżdzę okrągły rok od 1997.przejechałem ponad 100tyś km i miałem tylko 4 poważne awarie:urwany sworzeń 2razy,ukręcony zawór w głowicy ipekniety wachacz tylny .
żeby powiekszyc kolekcję o orginalnego cabrio i zrobić trike lub buggy na bazie garbusa