Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1977 r.
Stargard Szcz
2000 cm3
130 KM
0.00 s
od 06.07.08 jestem jej wlascicielem!!uzekla mnie swoim ksztaltem i sylwetka!
hmm:
klatka bezpieczenstwa,
dodatkowe zegary
szerokie stalowki
przelotowy wydech
lampy przod e30
jednostka napedowa z opla senatora C30SE delikatnie podkrecony do 235KM,oddychajacy na duzym stozku K&N i przelotowym wydechu, polaczony ze skrzynia omegi
klatka bezpieczemstwa
2x pasy sparco
sportowa kierownica
fotele recaro
konsola 2 kolorowa (czerwono czarna)
krotka galka biegow zakonczona bila 8
klasyczne radyjko Opla,na skale z 2 pokretlami,sprawe ;))
dodatkowe zegary VDO voltomierz, temperatura oleju i cisnienie oleju
sprezyny H&R amory Koni,
oryginalne fele "koniczynki" , "krzyze" poszerzone na przod 8,5 a tyl na 9 cali z oponkami 205/60/13
oryginalne radio Opla z centralnym glosnikiem ale to tylko czasami,
dzwiek 6 cylindrowej rzedowki brzmi o wiele ciekawiej
w tym aucie czuje sie klimat tamtych lat,kazda nawet najkrotsza trasa jest niezapomniana przygoda!!!
CIESZYC SIE MANTA JAK NADLUZEJ
SZPERA
Z plusow:
CUDOWNIE SIE PROWADZI
IDEALNIE WCHODZI W CIASNE ZAKRETY
PRZEKLADNIE ZADZIWIAJACO LEKKO CHODZI
WSPANIALE UCZUCIE GDY NA SKRZYZOWANIE WPADA SIE BOKIEM
WZBUDZA OGROMNE ZAINTERESOWANIE U KAZDEGO
Z minusow:
NA PROGACH ZWALNIAJACYCH SZORUJE PODLOZNICAMI
BRAK SZPERY
POKONANIE ODCINKA 15 KM W UPAL NA BANDAZU ELASTYCZNYM ZAMIAST PASKA
O TYM ABY MANTA ZAWSZE BYLA ZEMNA I NIGDY MNIE NIE ZAWIODLA