Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1987 r.
Warszawa/Lublin
2604 cm3
170 KM
8.00 s
BMW E30 325iS ///M-Technic II
M20B25 - Wypolerowana głowica, porty, zawory, klektor. Rozpórka kielichów Wiechers Sport oraz została wypolerowana pokrywa zaworów. Pięknego brzmienia silnika 6-cio cyl. dodaje tłumik końcowy SuperSprint'a
Fotele Recaro, ringi zegarów, kiera ///M Techinic, gałka zmiany biegów z BMW E46 ///M3 CSL SMG , podpórka pod lewą nogę AC Schnitzer, czarna podsufitka.
Sprężyny Weitec zielone 40/40 oraz amorki INXX Advantade Silver
Jednostka sterująca obecnie to Blaupunkt LONDON RDM 104, wspomagana poprzez dwa wmacniacze 2-kanałowe Pioneer GMX-722 o mocy MAX 480W każdy, zasilane z akumulatora Varta umieszczonego fabrycznie z tyłu auta poprzez kondensator Lanzar'a Vibe Qntact 1F z pełną elektroniką impulsową. Głośniki to w przednich drzwiach w panelach obitych skórą, 13cm system ze zwrotnicami DEGO ProSeries w bagażniku 30cm subwoofer Rockford Fosgate z serii RFZ umieszczony w skrzyni magnesem na zewnątrz i zamontowany w miejscu otworu na narty którego u mnie nie było. Została wycięta blacha w tym miejscu i usunięta gąbka z tylniego oparcia. Wszystko pięknie zabudowane przez firmę Dobry-Ton z Lublina
+ napęd tylny
+ osiągi
+ klasyczna linia
- mało miejsca z tyłu
doprowadzeniu auta do stanu idealnego, ew. zakup e30 ///M3 lub e39 540i