Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1986 r.
Kraków
600 cm3
26 KM
55 Nm
0.00 s
Kompletny opis oraz zdjęcia znajdziecie na:
http://www.601.pl
A co to takiego?
- złożony od podstaw w 2004 roku na oryginalnych niemieckich nowych częściach (karter, wał, tłoki, cylindry)
- dwucylindrowy rzędowy silnik spalinowy Trabant 600cc o mocy 26PS @ 4200rpm
- świece NGK
- fitr powietrza K&N E-9245
- olej Shell Advance w proporcjach 1:50 z benzyną 95 lub 98
- nowy tłumik przedni IFA
- nowy tylni tłumik IFA
- końcówka wydechu Ulter
Skrzynia biegów:
- po kapitalnym remoncie
- 4 biegi z wolnym kołem + bieg wsteczny
- lewarerk przy kierownicy
Clean pod maską:
- osprzęt silnika polakierowany w kolorze nadwozia
- przewody i wiązki ukryte w peszlach
- wszelkie śruby montażowe wymienione na śruby imbusowe z podkładkami
- lakier Inferno Red Crystal Pearl Coat z palety Chrysler (40% perły)
- deska rozdzielcza starego typu w kolorze nadwozia przerobiona wg własnego projektu (usunięty schowek, zminimalizowana ilość przełączników)
- kremowa tarcza prędkościomierza własnego projektu w chromowanej ramce z czerwonym podświetleniem
- tapicerka Ivory ekoSkóra szyta na zamówienie
- ciemnoszara wykładzina z jasną lamówką skórzaną szyta na zamówienie
- przednie fotele BMW e30 Coupe
- car-audio Pioneer z trójdrożnymi głośnikami 6" (drzwi) i basy 10" tylnia półka
- uchwyt pod przenośne urządzenie GPS
- oświetlenie wnętrza z Renault Megane II (dwa rodzaje światła)
- przełączniki typu switch z czerwonymi diodami sygnalizującymi w półce pod sufitem
- drewniana kierownica ciemny mahoń z chromowanym trójramieniem stylizowana na retro (32cm średnica)
Układ hamulcowy:
- przód: hamulce tarczowe z Golfa I 1.6 zamontowane dzięki adapterowi ze stali wycinanym laserowo
- tył: bębny toczone na zamówienie z rozstawem 4x100
- czterosekcyjna pompa od cinquecento
Koła:
- zmieniony rozstaw na 4x100 (przód i tył)
- chromowane felgi stalowe Power Tech MANGELS 13x7" 4x100 ET 25
- opony Pirelli P5000 DRAGO 175/50 R13TL 72V
- na tyle dzwonki pod wahacze (lekki negatyw)
- lekkie obniżenie 4-6cm (obok jeszcze stare fotki)
- car-audio Pioneer z trójdrożnymi głośnikami 6" (drzwi) i basy 10" tylnia półka
700km w jedną i 700 w drugą na 15 Międzynarodowy Zlot Trabantów w Zwickau - to Ci dopiero trasa - średnia prędkość 70km/h bite 10 godzin jazdy :) Sama jazda jest przygodą!
- stalowo-gumowe nakładki na pedały
- podświetlenie podłogi wewnątrz kabiny i bagażnika na czerwono
- porządne car-audio
Minusy???? A co to takiego :)
- 6 stronnicowy artykuł o Trabim w magazynie AUTO TUNING ŚWIAT styczeń 2007
- kilka artykułów w necie, m.in. http://moto.onet.pl/1415352,2217,1,artykul.html
- udział w konkursie SuperTrabi w Zwickau (Niemcy)
- Mister Urody podczas TrabiEXPO 2007 w Krakowie
- pierwsze miejsce w TOP 10 na www.polskajazda.pl
- udział w VI Tuning Show Kraków 2008
Jedynej na świecie klimatyzacji w Trabancie z silnikiem dwusuwowym