Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1985 r.
VWolin
18000 cm3
160 KM
7.00 s
Prezentowany Volkswagen Golf pierszej generacji z nadwoziem cabrio został zakupiony przeze mnie dwa i pół roku temu. Rok produkcji opisywanego samochodu to 1985 rok. W dniu zakupu przedstawiana "jedynka" nie byla w najlepszym stanie. Auto mialo lekko uszkodzony przod (byl lekko udeżony), posiadało braki lakiernicze oraz nie najlepiej utrzymany srodek.
Klapa bagażnika oraz klamki drzwi były juz zmodyfikowane przez wczesniejszego własiciciela. Klapa była zrobiona "na glabko" teraz jest orginalna tylko czeka na lakiernika ;p klamki zaś zostały wspawane od Audi. Głownym atutem tego Golfa było to, iż posiadał nowy nie uzywany dach (udokumentowany rachunkiem), który naprawde ładnie wyglada.Dodatkowo na zewnatrz zostały załorzone orginalne chromowane listwy, gril bez znaczka, brewka, lampy na przód oraz tył typu clear oraz wlew paliwa golf mk2.
Golf początkowo napędzany był jednostką o pojemnosci 1,6l , jednak silnik ten został zastąpoiony na motor pochodzący z Volkswagena Corrado o pojemnosci 1,8l, doładowanego kompresorem g60 (oznaczenie silnika PG) osiągającego moc 160km.
W srodku znajdują sie orginalne elementy z golfa mk1 obszyte czarna skóra oraz sportowa kierownica typu RAID z emblematem wolfsburga na klaksonie.
Zawieszenie sportowe supersporta.
radio kenwood, w drzwiach dwa male małe pioniery, w bagażniku mała skrzynka..
Pierwszy dzień jazdy bez dachu z g60 pod maska ;d
Parę rzeczy do zrobienia, nie bede sie rozpisywał, głownie o środek chodzi.. pierdolyy ;p
same plusyy
r32 w mk1 ;d