Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1985 r.
Bydgoszcz
1500 cm3
75 KM
14.00 s
Auto w 2004 przeszło gruntowny remont(rozebrany do szkieletu) kapitalny remont silnika oraz nowa powłoka lakiernicza.W 2006 przejąłem auto od ojca i dalej prowadze to zamiłowanie do FSO które zapoczątkował mój ojciec.
jedynym tuningiem jeśli można tak to nazwać była wymiana przednich foteli na te z poloneza caro+
1500 75km dobrze zestrojony zapłon gaźnik potrafi dojść do 11-12l/100km w cyklu mieszanym (GAZU)
bardzo wygodne (pasażerowie siedzący na tylniej kanapie po 20 min jazdy zasypiają :) Bardzo cicho w środku (dżwi oraz podłoga zostały wygłuszone matami)
(przód)-sprężyny zostały zmienione na nowe podczas remontu ściągane z polmo-zbytu tak jak resory tylnie więc nie są tak "zmęczone" jak oryginalne.Tak czy siak zawieszenie archaiczne więc wchodzenie w zakręty z dużą prędkością nie wchodzi w grę.
Miejsce sadia safari 2 :) zajęło radio SONY XPLOD a tylnie podszybie znakomicie rezonansuje więc zlądowały tam 2 3-drożne elipsy Sony Xplod-a (efekt jest dobry)
Jeśli chodzi o awaryjność to obsolutnie żadnych niespodzianek nie było przez 30 000 Km które ja przejeździłem a przez ostatnie 70 000 km od remontu ogólnego zawiódł tylko raz na trasie (pękł Tłok) pozostałe awarie miał albo pod domem albo koło zakładu pracy (wiedział poprostu kiedy sie zepsuć :D
Zamieżam zakupić kolejnego Fiata którego bede modyfikował mocniejszy silnik dobre hamulce wspomaganie poprostu bardzij go uprzyjaźnić ale bryłę zewnetrzną zostawie nie zmienioną.
same plusy....:)
Zatrzymanie przez patrol policji w celu zrobienia sobie zdjęcia przy moim aucie :P
Większej ilosci zabytków na ulicach...