Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
Otwock
2400 cm3
120 KM
15.00 s
Volvo 740
+ponad 1,5 tony szwedzkiej stali
+niemiecki silnik od VW LT
+Skrzynia biegów M46 Overdrive typ P (turbo)
+Blacha ocynkowana
+Elektryczny system podgrzewania bloku
R6 2.4 TD taki sam ja w VW LT.
moc~120Km
Vmax~175km/h
spalanine od 6 do 7.5 /100km
Seryjne "golas", brak tu jakich kolwiek bajerów typu el. szyberdach czy el. szyby, bark klimatyzacji itp. Moze i tak lepiej bo praktycznie nic sie w nim nie ma prawa zepsuć. Jedynym bajerem są podgrzewane fotele i wpomaganie kierownicy.
Bardzo wytrzymałe, poprostu idealne na polskie drogi, samochód płynie po nierównościach
Mogło by być lepsze ale i tak daje rade
Warszawa- Olsztyn, prękość patrolowa 140 km/h całą trase
Sprzedany :(
+ niezniszczalny silnik
+ śmieszne spalanie jak na tą pojemność i masę
+ komfort podróżowania
+ bezpieczny wóz
+ to Volvo więc nic sie nie psuje
- w tym przypadku nie istnieją
Na 1/4 mili nie mam co startować.
jak narazie nie wiidziałem ani nie jechałem lepszym wozem niż Volvo 740, jedyny wóz który może dorównywać mojemu to 940.